Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele tulostinta+skanneria, johon saa edullisia värikasetteja.

Vierailija
13.04.2020 |

.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värikasettien hinnalla ostat aina uuden tulostin/skannerin+kasetit. Canon T3355, yht. 39,90 prisma. Pelkät kasetit maksaa jo 10e enemmän.

Ei ehkä ekologisinta, mutta edullisinta.

Vierailija
2/29 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Värikasettien hinnalla ostat aina uuden tulostin/skannerin+kasetit. Canon T3355, yht. 39,90 prisma. Pelkät kasetit maksaa jo 10e enemmän.

Ei ehkä ekologisinta, mutta edullisinta.

Paitsi, että niissä uusissa tulostimissa värikasetit sisältävät vain murto-osan siitä mustemäärästä mitä erikseen ostettavissa kaseteissa on. Eli mitään ei säästä ostamalla uuden tulostimen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kannattaa täyttää itse. Itse olen tilannut mustepullot ulkomailta, mutta kai ne kasetteja halvempia on täälläkin.

Vierailija
4/29 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta värikasetiton mustesuihkutulostin. Sellainen siis, mihin mustetta voi lisätä pullosta kaatamalla.

Vierailija
5/29 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko mustavalko edullisimmaksi?

Kuinka paljon?

Vai onko kaikki samaa kusetusta?

Ap

Vierailija
6/29 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydäänhän niitäkin tulostimia, mihin voi kaataa kasetteihin helposti itse lisää mustetta. Mutta ne maksaa toki vähän enemmän, jollainhan valmistajan on rahaa tehtävä. Ehkä tulostuspää myös tehty helposti tukkiutuvaksi ettei vaan voi käyttää mitään halpiskiinanmusteita ja aina pakko ostaa vain valmistajan täyttömustetta.

Vierailija
7/29 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon?

Ap

Taitaa mustan värikasetin ja värillisten värikasettien musteen litrahinta olla samaa luokkaa.

Eli järkevintä kun ei mene koko kasettikusetukseen mukaan ollenkaan. Ts. osta vaikka joku tällainen missä yhdellä täytöllä tulostaa tuhansia sivuja: https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/epson-ecotank-et-2650-monitoimitulo… tai sitten mustavalkolaser.

Vierailija
8/29 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittele jotain mallia alle 150e.

Ap

Vierailija
9/29 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon?

Ap

Taitaa mustan värikasetin ja värillisten värikasettien musteen litrahinta olla samaa luokkaa.

Eli järkevintä kun ei mene koko kasettikusetukseen mukaan ollenkaan. Ts. osta vaikka joku tällainen missä yhdellä täytöllä tulostaa tuhansia sivuja: https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/epson-ecotank-et-2650-monitoimitulo… tai sitten mustavalkolaser.

Tuo vois olla hyvä.

Miksi laser on parempi?

Ap

Vierailija
10/29 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon?

Ap

Tuo vois olla hyvä.

Miksi laser on parempi?

Ap

Laserin kasetti kestää pitkään ja tulostus on nopeaa.

Vierailija
11/29 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myydäänhän niitäkin tulostimia, mihin voi kaataa kasetteihin helposti itse lisää mustetta. Mutta ne maksaa toki vähän enemmän, jollainhan valmistajan on rahaa tehtävä. Ehkä tulostuspää myös tehty helposti tukkiutuvaksi ettei vaan voi käyttää mitään halpiskiinanmusteita ja aina pakko ostaa vain valmistajan täyttömustetta.

Meillä on ihan halpis hp, 40€ luokkaa taisi olla, ja täytän ne kasetit itse. On kyllä kuivahtanut tms. välillä joten on saanut ajaa puhdistusohjelmia jne. noilla kiinamusteilla. Mutta on pärjätty. Katsoin että saksan amazonista saisi tuohon mustekasetteja edullisesti, toki ovat tarvikekasetteja eikä kaikki arvostelut olleet niin positiivisia.

Vierailija
12/29 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ihan halpis hp, 40€ luokkaa taisi olla, ja täytän ne kasetit itse. On kyllä kuivahtanut tms. välillä joten on saanut ajaa puhdistusohjelmia jne. noilla kiinamusteilla. Mutta on pärjätty. Katsoin että saksan amazonista saisi tuohon mustekasetteja edullisesti, toki ovat tarvikekasetteja eikä kaikki arvostelut olleet niin positiivisia.

Minkäslainen tulostin se nykyään on, johon on helppo itse täyttää mustetta? Ikivanha Canonin tulostin oli ainakin suht helppo, ei muutakun kasetin tarran alta reikä esille ja ruiskulla lisää mustetta sisään, sitten jollain ohjelmalla nollasi ne laskurit että näytti taas täyttä.

Vierailija
13/29 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittele jotain mallia alle 150e.

Ap

Ei kannata hirveästi ostohintaa kytätä vaan mieluummin vaikka laskea, että kuinka monta sivua saa tulostettua per käytetty euro.

Vrt. jos ostaa 150 euron kasetittoman tulostimen, niin sillä 150 eurolla saattaa saada tulostettua esim. 10 kertaa enemmän sivuja verrattuna siihen, että ostaisi 30 euron kasetillisen tulostimen ja siihen yhdet uudet kasetit hintaan 70 euroa.

Vierailija
14/29 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta värikasetiton mustesuihkutulostin. Sellainen siis, mihin mustetta voi lisätä pullosta kaatamalla.

Ne kyllä maksaa luokkaa 150€+

Jos väritulostus ei ole tarpeen, suosittelen yksivärilaseria. Se ei tukkeudu tai kuivu kuten suihkarit.

Vierailija
15/29 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ks. mitä värikasetteja työpaikan tulostin käyttää. Valitse oma pritteri sen mukaan. Ymmärtänet mitä tarkoitan.

Vierailija
16/29 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäslainen tulostin se nykyään on, johon on helppo itse täyttää mustetta? Ikivanha Canonin tulostin oli ainakin suht helppo, ei muutakun kasetin tarran alta reikä esille ja ruiskulla lisää mustetta sisään, sitten jollain ohjelmalla nollasi ne laskurit että näytti taas täyttä.

No vanha se tuo hp:kin jo on, useita vuosia. Ja ihan just noin että reikä esille ja mustetta ruiskulla sisään. Ja piti nollata laskurit. Meinaatko että tämä on uudemmissa mahdotonta jo? Onpa sitten ikävä juttu.

Vierailija
17/29 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon?

Ap

Tuo vois olla hyvä.

Miksi laser on parempi?

Ap

Laserin kasetti kestää pitkään ja tulostus on nopeaa.

Sitten on vähemmän kivaa, kun alkaa pölyä pöläyttelemään jostain raosta ja siinä sitten mietitään että millähän se korjautuisi, kun ei ihan kiinnostaisi uusia niitä kalliita kasetteja huvin vuoksi etenkin jos on vielä jauhetta jäljellä.

Vierailija
18/29 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Amazonilta halvempia värikasetteja edelliseen tulostimeen. Oli Amazonin suosittelemia ja hyvät arvostelut saaneita.

Luulen, että nämä ei-alkuperäiset kasetit kuitenkin tuhosi tulostimen, vaikka ensin tulostaminen sujui hyvin. Tulostin myös alkoi herjata, ettei pysty tunnistamaan kasettia.

Muita kuin alkuperäisiä musteita en rupea enää käyttämään.

Ap

Vierailija
19/29 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vanha se tuo hp:kin jo on, useita vuosia. Ja ihan just noin että reikä esille ja mustetta ruiskulla sisään. Ja piti nollata laskurit. Meinaatko että tämä on uudemmissa mahdotonta jo? Onpa sitten ikävä juttu.

Kyllähän se melkoisen vaikeaksi ellei mahdottomaksi on jo uusissa tehty, nuo vanhathan oli vielä suht yksinkertaisia. Ikävää sitten kun se vanha tulostin hajoaa lopulta.

Vierailija
20/29 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin Amazonilta halvempia värikasetteja edelliseen tulostimeen. Oli Amazonin suosittelemia ja hyvät arvostelut saaneita.

Luulen, että nämä ei-alkuperäiset kasetit kuitenkin tuhosi tulostimen, vaikka ensin tulostaminen sujui hyvin. Tulostin myös alkoi herjata, ettei pysty tunnistamaan kasettia.

Muita kuin alkuperäisiä musteita en rupea enää käyttämään.

Ap

Oletko yrittänyt neo-amiseptilla tms. puhdistella sitä tulostinta? Uusia kasetteja tietysti olet kokeillut ensimmäisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi