Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perusterve 25-v sairasti rajun koronan. Nuorillakin on vakavia koronoita

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeää, että yhteiskunta on kiinni rokottamisen asti.

Ajatelkaa, jos tehopaikat olisivat olleet kiinni!

Vierailija
2/12 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusterve ei tarkoita sitä että tauti ei tule vakavana. Ihmisillä on erilainen vastustuskyky ja geenit ymv. Perusterve voi olla keholtaan silti heikko vaikka ei ole perussairauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joojoo. Voi olla vakava juttu nuorillekin niinkun voi moni muukin pöpö.

Vierailija
4/12 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/12 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannissa on nyt jo kuollut tautiin yli 10 000 ihmistä, sen on niin ollen sairastanut hyvinkin 200 000 ihmistä. Ihan taatusti joukossa on myös nuorempia kuolleita ja vakavasti sairaita, ihan sama juttu influenssan kanssa. Mutta niitä on vähän.

Vierailija
6/12 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotusta ei mitenkään saada tutkittua niin hyvin että siitä tiedetään sen haittavaikutukset. Itse mielummin sairastan koronan.

Vierailija
7/12 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis: hyvä vastustuskyky ei välttämättä auta. Enkun pääministeri oli viiskymppinen ja hän ei ollut koskaan aiemmin sairas, mutta sai vakavan koronan.

Hän suorastaan halveksi sairastelevat ja piti itseään voittamattomana.

Vierailija
8/12 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotusta ei mitenkään saada tutkittua niin hyvin että siitä tiedetään sen haittavaikutukset. Itse mielummin sairastan koronan.

Ja hyvä vastustuskyky lieventää tautia tai se ei edes tule, monilla on ollut tauti ilman oireita, brittien pääministerillä ei selkeästi ollut hyvää vastustuskykyä tälle taudille.

Vierailija
9/12 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronastakin tulee monelle haittavaikutuksia.

Rokote on ehditty tutkia kunnolla, jos maltetaan odottaa vuoden vaihteeseen. (jos rokote tulee jo kesällä, mitä eu:n johtaja lääketieteen tohtori pitää mahdollisena, se rokote on ehkä epämääräinen)

Vierailija
10/12 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmalla on jo yli miljoona vahvistettua koronatapausta, joten vaikka joukossa olisi 100 lasta, se on suhteessa todella vähäinen osa sairastaneista. Virustauteihin voi kuolla kuka hyvänsä jos sattuu juuri olemaan haavoittuvassa tilassa, syystä tai toisesta. Vesirokkoonkin kuolee ihmisiä vaikka kuinka paljon, vaikka meistä suurin osa on sairastanut taudin hyvin harmittomassa muodossa.

11/12 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perusterve ei tarkoita sitä että tauti ei tule vakavana. Ihmisillä on erilainen vastustuskyky ja geenit ymv. Perusterve voi olla keholtaan silti heikko vaikka ei ole perussairauksia.

Pitää paikkansa. Lisäksi on niin, että virallisesti perusterve ei välttämättä oikeasti ole sitä. Esim. minä olin parikymppisenä ja vielä vähän päälle kolmekymppisenä perusterve virallisesti, vaikka minulla jo oli MS-tauti. Ja diagnosoimattomuuden takia sairaus on myös hoitamaton.

Vierailija
12/12 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni havahtuu koronan pelkäämisen vasta sitten, kun joku, jonka normaaliarjessaan tietää, kuolee.

Siis vaikka työkaveri.