Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä iloa, ja sisältöä, elämään?

Vierailija
13.04.2020 |

Teinit lähes aikuisia/aikuisia, niillä omat juttunsa ja älylaitteiden ääressä asuminen, asuvat kotona joten elämä täyttyy ruoka,-pyykki-ja siivousrumbasta arkisen päivätyön lisäksi johon tämä korona-tilanne on tuonut vielä lisää painetta ja stressiä.
Avioliitto on tyhjä eli siitä en mitään saa, ystäviä ei ole. Olo on päivästä toiseen kuin päättymättömässä juoksuhiekassa rämpimistä juuri ja juuri pää pinnan yläpuolella, mutta niin, että se hiekka kuristaa kurkun ympärillä.
🥺 😥

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun aikaa on niin tarttuisin tuohon avioliittoon. Miksi se on tyhjä? Voisiko sille tehdä jotain puolison kanssa? Ajattele miten paljon iloa voisit saada elämääsi jos saatte liiton toimimaan? Ja jos sitä ei saa toimimaan niin pitäisikö tehdä muita ratkaisuja?

Vierailija
2/8 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se keski-iän saavuttaneen ihmisen elämä yleensä on. Mutta vielä kun jaksat kitkutella työuran loppuun saakka, niin olet tehtäväsi tehnyt yhteiskunnassa, pääset eläkkeelle ja voit kuolla rauhassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta teinit omillaan ja sit vasta oletkin ihmeissäs kun syli tyhjä että mitä on tapahtunut, tässäkö kaikki oli. Kaikki se raataminen eikä "mitään" jäljellä vaikka iso asia on terveet omillaan olevat isot lapset joista sydän täyttyy ylpeydellä.

Mikä minä olen? Kuka minä olen? Vuosikausiin ei ole ollut mahdollista miettiä ja nyt se leivotaan naamaan.

Suositan myös mieheen uudelleen tutustumista. Kerro omista fiiliksistäsi ja järjestäkää treffi-ilta kotiin näinä aikoina muualle pääse.

Teinit ovat keskittyneet älylaitteisiin, ne mitään huomaa kuitenkaan.

Vierailija
4/8 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä kokeilisin sitä avioliiton ronkkimista, että vieläkö kipinöi vai oletteko jo henkisesti eronneet.

Vierailija
5/8 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, jotk hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa!" Valitse joku niistä!

Vierailija
6/8 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity naiseuteesi ja laita itsesi ykkössijalle. Kokeile eri asioita ja mieti, mistä tykkäät. Mieti, oletko kiinnostunut henkisistä asioista (sen ei tarvitse olla uskonto!). Mitä tekisit, jos ei olisi rasitteita, velvoitteita tai puutetta rahasta tai ajasta?

Teinit ja miehen voi velvoittaa hoitaaman kotia, ja olet hölmö (anteeksi nyt vain), jos et ole niin jo tehnyt. Mitään palkintoa et saa työjuhtana olemisesta, eikä marttyyrin viitta kaunista ketään.

Vierailija
7/8 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kaipaan sisältöä elämään toisista ihmisistä. Ei vain ole sellaisia. Ystävät ovat kaikonneet. Uusia ystäviä olen yrittänyt saada, mutta ilmeisesti nämä ihmiset ei kaipaa uusia ihmisiä elämäänsä, kun ei vain tapahtuu vastalähestymistä. Onneksi on työ ja työyhteisö.

Vierailija
8/8 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi ja katso youtubesta kristillisten seurakuntien tilaisuuksia. Niitä on näinä viikkoina tarjolla paljon.