Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet loukkaantuvat, jos nainen ei pidä miehekkäistä miehestä

Vierailija
13.04.2020 |

Jopa silloin, jos ei itse ole se epämiehekäs mies. Olen järkeillyt asian niin, että miesten maailmankuvassa nainen on vain oman itsetunnon ja miehekkyyden pönkittäjä.
Nainen on kuin palkinto miehekkyydestä ja mies suuttuu, jos "väärä" henkilö saa palkinnon.

Esimerkiksi jos minä sanon, että ottaisin mieluummin 170cm kuin 190cm miehen, saan siitä vihaisia reaktiota nimenomaan miehiltä. On heidän maailmankuvansa vastaista, että "palkitsen" vääristä asioista.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän, miehet (ja naiset) tykkäävät kun heitä kehutaan. Vai eikö he ole mielestäsi oikeita miehiä.

Vierailija
2/8 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeinko yleistät kaikkiin miehiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse kovinkaan miehekäs ja pidän jos naiset rakastavat kaltaisiani miehiä.

Vierailija
4/8 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suutu, mutta pidän hieman yksinkertaisena, jos valitset pituuden perusteella

- 170cm mies

Vierailija
5/8 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin loukkaantuvat? Ketkä miehet? Tosiasiassa miehekkäillä miehillä on paljon vientiä, on aina ollut ja tulee aina olemaan, koska naisten viehtymys maskuliinisiin piirteisiin perustuu biologiaan. Ja alfauros on aina enemmän maskuliininen kuin feminiininen.

P. S. Itse en ole erityisen maskuliininen, enkä todellakaan alfauros.

Vierailija
6/8 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Esimerkiksi jos minä sanon, että ottaisin mieluummin 170cm kuin 190cm miehen, saan siitä vihaisia reaktiota nimenomaan miehiltä."

Miksi sinulla on tarve sanoa tuo? En itse ole koskaan kokenut pakottavaa tarvetta mennä kertomaan yhdellekään miehelle, että "ottaisin mieluummin erilaisen miehen kuin mitä sinä olet".

Vierailija
7/8 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme loukkaannu. Ymmärrämme, että naiset antavat kysymykseen aina sellaisen vastauksen, joka hyödyttää heitä itseään eniten (etenkin sosiaalisesti) tai antaa heistä parhaan kuvan.

Vierailija
8/8 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain minäkin kasan alapeukutuksia, kun kirjoitin pitäväni tavisnaisista kauniita enemmän. Tajua moista nyt sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi