Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katkera erosta

Vierailija
12.04.2020 |

Erosta on jo melkein kaksi vuotta. Mies petti työkaverin kanssa ja on nyt suhteessa sen naisen kanssa. Paljon nuorempi ja muutenkin kaikkea muuta mitä itse en ollut. Olen välillä niin katkera ja kateellinen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että pääsit siitä!

Vierailija
2/11 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa eteenpäin. Minuakin vaimo petti ja lapset kärsi erosta. 3 vuotta kun meni, niin helpotti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 4 vuotta ja näinä aikoina katkeruus nostaa päätään, vaikka muuten olen selvinnyt hyvin. Nyt vaan ottaa päähän, että ne siellä leikkii onnellista perhettä, ja mä olen yksin, koska korona.

Vierailija
4/11 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera olin mäkin kun sain tietää exän uudesta. Vaikka erosta jo aikaa. Järkeilin että turhaa sitä miettiä, tulee vain entistä pahempi olo. Sen avulla pääsin irti

Vierailija
5/11 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän olla miettimättä mutta vaikeeta se on. Ap

Vierailija
6/11 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on kyllä perseestä.

Vierailija
7/11 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla erosta yli neljä vuotta... exän pettämiskuviot selvisi vasta eron jälkeen ja pahimmalla mahdollisella tavalla. Oli koko suhteemme ja avioliiton ajan pitänyt yhteyttä ex-vakihoitoonsa joka sattui olemaan pomoni hyvä ystävä. Hirveä tilanne ja häpeä mulle. Heistä ei tullut paria kuitenkaan, nainen on näköjään vähän sellainen että tapailee monia miehiä yhtä aikaa... Mutta minä olen ollut nyt kokoajan yksin ja varmaan jäänkin, koska ex ei suostu ollenkaan ottamaan lapsia. Nauttii vapaudestaan ja elää kuin hänellä ei lapsia edes olisi. Minä en ole vieläkään oikein päässyt yli näistä kaikista asioista jotka palaavat mieleeni jatkuvasti, töissä minulle naureskellaan edelleen ja itseluottamukseni on hyvin huono. Ex haukkuu ja käyttää minua taloudellisesti hyväksi, ei maksa elareita ja pyytää rahaa lainaksi muutenkin ilman aikomustakaan maksaa takaisin koskaan. Uhkailee asioilla joita en voi tähän kirjoittaa, pakko lainata vaan.

Vierailija
8/11 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sen naisen häpeä joka käy hoitelemassa varattua miestä, noloa sekin on.

Vierailija
9/11 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli puoliso, joka oli hyvin mustasukkainen ja pelkäsi milloin jätän hänet. Suhteen kestettyä viitisen vuotta huomasin hänen puhelimen alkaneen piippailla jatkuvasti. Pystyin päättelemään, että merkit viittaavat erääseen yhteiseen tuttuumme. Aavistukseni osui oikeaan muutaman viikon kuluttua puolison ilmoitettua haluavansa erota. Halusi "elämältä jotain muuta, mutta asiaan ei liittynyt ketään toista." Kuitenkin pian seurusteli epäilemäni henkilön kanssa. Tapasin exäni puolta vuotta myöhemmin ja kertoi jättäneensä uuden kumppanin, koska tämä oli ollut takertuva ja mustasukkainen.

No mitä minä tästä ajattelen. Erostamme on reilu vuosi. Olen ollut onnellinen sinkku. Ero ei aiheuttanut fyysisiä ongelmia, ei ollut lapsia eikä yhteistä omaisuutta. Hänen kanssaan oli paljon kivaa aikaa ja tehtiin asioita, mitä en muuten olisi tullut tehneeksi. Tietysti harmittaa ne lukuisat öiset riidat, kun olin muka ollut toisen kanssa milloin missäkin. Mutta ne ovat mennyttä elämää. Ne eivät tule koskaan enää elämässäni toistumaan. Katkerako? En tippaakaan. Se kun ei auta yhtään mitään.

Vierailija
10/11 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sen naisen häpeä joka käy hoitelemassa varattua miestä, noloa sekin on.

Kyllä se ensisijaisesti on sen varatun häpeä jos vieraisiin menee!

Vierailija
11/11 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni oli puoliso, joka oli hyvin mustasukkainen ja pelkäsi milloin jätän hänet. Suhteen kestettyä viitisen vuotta huomasin hänen puhelimen alkaneen piippailla jatkuvasti. Pystyin päättelemään, että merkit viittaavat erääseen yhteiseen tuttuumme. Aavistukseni osui oikeaan muutaman viikon kuluttua puolison ilmoitettua haluavansa erota. Halusi "elämältä jotain muuta, mutta asiaan ei liittynyt ketään toista." Kuitenkin pian seurusteli epäilemäni henkilön kanssa. Tapasin exäni puolta vuotta myöhemmin ja kertoi jättäneensä uuden kumppanin, koska tämä oli ollut takertuva ja mustasukkainen.

No mitä minä tästä ajattelen. Erostamme on reilu vuosi. Olen ollut onnellinen sinkku. Ero ei aiheuttanut fyysisiä ongelmia, ei ollut lapsia eikä yhteistä omaisuutta. Hänen kanssaan oli paljon kivaa aikaa ja tehtiin asioita, mitä en muuten olisi tullut tehneeksi. Tietysti harmittaa ne lukuisat öiset riidat, kun olin muka ollut toisen kanssa milloin missäkin. Mutta ne ovat mennyttä elämää. Ne eivät tule koskaan enää elämässäni toistumaan. Katkerako? En tippaakaan. Se kun ei auta yhtään mitään.

Tähän pyrin itsekin mut kun on jotenkin hankalaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä