Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Trump jatkaa vielä toisen kauden

Vierailija
12.04.2020 |

Demokraatit ei löytäneet ehdokasta jonka takana voisivat kaikki seistä. Moni julkkisdemokraatti jo sanonut ettei voi äänestää Bideniä jolla on dementia ja seksuaalista ahdistelua taustalla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti näin.

Ellei tuo korona sitten karkaa ihan mahdottomaksi...

Vierailija
2/4 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin mahdollista. Vaikka en Trumpista pidä, niin ei nuo demokraattien ehdokkaatkaan oikein täältä katsoen loista.

Mutta mietitääs hiukan, miten käy jos Trump voittaa. Sen jälkeen hänellä ei ole enää edessään mitään yhtä suurta haastetta. Jos huonosti käy, Trump kehittää itse itselleen mielestään tarpeeksi suuren ongelman jonka voi sitten sankarillisesti ratkaista. Vaikka ydinsodan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin mahdollista. Vaikka en Trumpista pidä, niin ei nuo demokraattien ehdokkaatkaan oikein täältä katsoen loista.

Mutta mietitääs hiukan, miten käy jos Trump voittaa. Sen jälkeen hänellä ei ole enää edessään mitään yhtä suurta haastetta. Jos huonosti käy, Trump kehittää itse itselleen mielestään tarpeeksi suuren ongelman jonka voi sitten sankarillisesti ratkaista. Vaikka ydinsodan...

Valitettavasti voi näinkin käydä. Aika kammottava ajatus.

Vierailija
4/4 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oranssi kauhuhahmo voi hyvinkin olla kahden kauden sekopää. Vaihtoehtona seniili joka kieltämättä on järkevämpi jos muisti sattuu toimimaan. Huh, huh millaiset näkymät niilläkin. Jos usa ei vaikuttaisi niin paljon muihin maihin niin aivan sama kuka siellä olisi presidenttinä.

Onneksi en ainakaan minä. Sekin oli aika paha painajainen kun olin joutunut suomen presidentiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän