Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Boris Johnsonin selviytymismahdollisuudet olivat 50 - 50. Ikää vain 55 v, ei tupakoinut. Linkki

Vierailija
12.04.2020 |

Ja harrasti liikuntaa.

Eli vaarallinen tauti ihan kaikille aikuisille. Toki myös lapsia saattaa kuolla.

Koulurakennuksia ei pitäisi avata! Lapset tartuttavat vanhempansa.

Odotellaan rokotetta. Joukkotilaisuudet pitää olla kiinni. Ihmiset etätöissä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/28 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on aika lihava. Ei kyllä mikään ylläri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän varmaan sai parempaa hoitoa kuin muut ja hänelle järjestettiin hengityskone.

Miettikää tilannetta, jos hengityskonekapasiteetti ylittyy.

Vierailija
4/28 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei perussairauksia. Liikunnallinen. Ei sairastanut koskaan taetuntatauteja ja piti itseään voittamattomana.

Vierailija
5/28 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimattomalla ulkonäöllä voi olla merkitystä. Hän näyttää suomalaismieheltä. 

Vierailija
6/28 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boris ei tainnut juuri levätä, kun korona oli alkuvaiheessaan. Jokainen influenssa on sellainen että lepo heti ensimmäisestä päivästä on ehdoton asia. Keuhkokuume vaanii hyvin lähellä aina.

Vierailija
7/28 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asemansa vuoksi saanut parasta mahdollista hoitoa, mitä Britannia kykenee tarjoamaan.

Vierailija
8/28 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihäse ollu hengityskoneessa

Vierailija
9/28 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boris ei tainnut juuri levätä, kun korona oli alkuvaiheessaan. Jokainen influenssa on sellainen että lepo heti ensimmäisestä päivästä on ehdoton asia. Keuhkokuume vaanii hyvin lähellä aina.

Lepo paras lääke on, sitä vaalikaamme. Siinä on vanha viisaus. Itse olen aina flunssassa sekä pari kertaa influenssassa ollut ihan petissä heti oireiden alettua. Nopeasti olen parantunut verrattuna heihin, jotka koikkelehtii jalkeilla - vaikka ei ulkona liikkuisikaan.

Vierailija
10/28 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lepo paras lääke on, sitä vaalikaamme. Siinä on vanha viisaus. Itse olen aina flunssassa sekä pari kertaa influenssassa ollut ihan petissä heti oireiden alettua. Nopeasti olen parantunut verrattuna heihin, jotka koikkelehtii jalkeilla - vaikka ei ulkona liikkuisikaan.

Vierailija
11/28 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän halusi näyttää, että on yhtä väsymätön kuin Winston Churchill sota-aikana, mutta tämä vihollinen nujerretaan päinvastoin lepäämällä.

Vierailija
12/28 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää  kyllä kovin vakavalta ja laihtuneelta linkin kuvassa.  Lienee  palaamassa sairaalareissultaan.   Onkohan  lopullinen toipuminen vielä epävarmaa ....?

Vierailija
13/28 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillähän ei ollut mitään hätää kun lehtien mukaan ei ollut edes hengityskoneessa. Ehkä pikkasen liioiteltu tuo 50-50 mahdollisuus.

Vierailija
14/28 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän varmaan sai parempaa hoitoa kuin muut ja hänelle järjestettiin hengityskone.

Miettikää tilannetta, jos hengityskonekapasiteetti ylittyy.

Maailmalta on tullut tietoa, että invansiivinen respiraattorin käyttö liittyy korkeaan kuolleisuuteen COVID2019 -potilaiden hoidossa. Ollaan kokeiltu uusia hoitokeinoja, joissa esimerkiksi potilas laitetaan makaamaan vatsalleen, jolloin luontainen hengittäminen on helpompaa ja lisäksi annetaan happea.

Vierailija
15/28 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Levätä pitää, mutta pelkkä makaaminen on vaarallista. Korona vielä lisää veritulpan riskiä ja sairaanakin pitäisi jaloitella.

Vierailija
16/28 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Non-invansiivinen respiraattorin käyttöön (ei tarvitse inkuboida) liittyy vähemmän riskejä potilaan kannalta, eikä se vaadi anestesiaa, mutta siihen liittyy enemmän riskejä hoitohenkilökunnalle, sillä hoito levittää virusta ympäristöön.

Vierailija
17/28 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukholmassa yli 80 prosenttia tehohoidettavista jää eloon. Kuolleet ovat hyvin suurelta osin vanhuksia.

Vierailija
18/28 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan saanut ne lääkkeet mitä vain kuvitella voi, eli suoraa lääkitystähän ei koronaan löydy mutta vitamiinia suoneen ja olemassa olevia malaria- aids-lääkkeitä jne jne. Vasta-aine vertakin on voitu kokeilla.

Vierailija
19/28 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä sairas muutenkaan, ehkä 0-veri.

Vierailija
20/28 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on hirvee läski. Ei ihme, jos tuli vakavia oireita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän