Millainen ihminen kiusaa Facebookin kautta antamalla sydämen, sitten tunti tämän jälkeen sydän on kadonnut, taas se ilmestyy 5 tunnin jälkeen takaisin ja 3 vuorokauden kuluttua se on hävinnyt
Että ottaa kaaliin tällainen käytös. Tuntuu, että tuo ihminen ihan tahallaan kiusaa minua. Tietää, että sydämen antaminen tuottaa tunne-elämän reaktion. Ja myös sen, että sen poistaminen aiheuttaa suuren hämmennyksen. Hän haluaa pelata tunteillani. Halpamainen ihminen, pieni sadisti. Aion kostaa jotenkin.
Kommentit (28)
Kuulostaa kylläkin tekniseltä ongelmalta.
Hieman outoa ensisijaisesti ajatella muita ilkeinä.
Eipä tule koskaan käytyä katsomassa omia postauksia, että onko tykkäykset tai muut reaktiot pysyneet samoina. Epävakaan fb-kontaktin varmaan blokkaisin.
Uskomatonta, että reagoi johonkin fb-sydämeen.
...ja kostaa?? Koska sydän katoaa. Ettet nyt ottaisi sosiaalista mediaa liian vakavasti.
Ap on sekaisin.
Facen bugi! En jaksais miettiä moista!
Olisin huolissani ihmisestä, joka tietää sydänten liikkeet Facebookissa tunnin tarkkuudella.
Joku mt-ongelmainen
ja
sellainen tyyppi joka estetään joka paikassa.
Kohta joku psyko tulee tilittämään, ettei some-sydämet ”tarkoita mitään”. Hetken haastattelun jälkeen selviää, että rakkauskin tarkoittaa vain pillun antamista. Vaasalainen tapa.
Olen kyllä joskus poistanut tykkäyksen jos olenkin muuttanut mieltäni!
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta, että reagoi johonkin fb-sydämeen.
älä koskaan aliarvioi naisten huomiohu*rausta.
Vierailija kirjoitti:
Kohta joku psyko tulee tilittämään, ettei some-sydämet ”tarkoita mitään”. Hetken haastattelun jälkeen selviää, että rakkauskin tarkoittaa vain pillun antamista. Vaasalainen tapa.
Nyt ottamaan ne aamulääkkeet.
Ehkä hän haluaisi antaa sydämen mutta empii ja poistaa sen, sitten kuitenkin laittaa , ei sittenkään. Eikä ehkä tiedä, että sinä näet.
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ottamaan ne aamulääkkeet.
Psykon ad hominem. Kurahaarojen kaurajättisuojelija.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä joskus poistanut tykkäyksen jos olenkin muuttanut mieltäni!
Ei kai niitä tykkäyksiä sinne jätetä. Yhtenä päivänä yhdet tykkäykset, seuraavana toiset.
Varattu haluaa viestittää kiinnostuksensa?
Vierailija kirjoitti:
Varattu haluaa viestittää kiinnostuksensa?
Kylläpä juuri näin. Kannattaa tutkailla, kuinka moni setämies jakelee sydämiä lapsinaisvarataloille ja kotona ”tyytyy”. Pelkkä ”peukku” symboloi myös stondista (seisova fallos - kiihotar minua).
Psykopaatti joka osaa mielenhallintapelit? Miksi ihmeessä et blokkaa tyyppiä?