Kuinka usein näet ystäviäsi?
Ja mitä teet heidän kanssa? Mä nään mun kavereita ainakin 3 kertaa viikossa, käyn ravintoloissa, ulkona ja hauskoissa paikoissa.
Kommentit (14)
Riippuu ystävistä. Koulukavereita nään melkein vain koulussa. Luokioaikaisia ystäviä 1-2 kertaa kuussa. Yhden lapsuudenaikaisen ystävän kanssa nähtiin jopa kahdesti viikossa joskus. Se ei kuitenkaan ollut hänelle tarpeeksi, joten hän katkaisi välit. Hän tykkää nähdä ihmisiä lähes joka päivä, kun taas itse tarvitsen paljon omaa aikaa.
Yleensä laitetaan ruokaa, mennään kävelylle, saunotaan, mökkeillään, kahvitellaan, mennään kulttuuritapahtumiin tai pidetään viini-ilta.
Harvoin. Olen nähnyt koronapäissäni lähinnä uusia tuttavuuksia (tyttöjä). Naisilla tuntuu olevan pariutumishalut katossa koronan vuoksi
Olen keski-ikäinen ja kaikki kolme ystävääni ovat hajaantuneet ympäri Suomea. Näemme normaalioloissa kaksi tai kolme kertaa vuodessa, nyt ei yhtään.
Joulun välipäivinä näin vanhaa kaveriani - edellisen kerran näimme 2014.
Hulluinta tässä tilanteessa on se että olen nähnyt kahta työkaveria myös vapaa-ajalla lenkkeilyn merkeissä, yleensä en näe oikein ketään töitä lukuunottamatta..
Tällä hetkellä en näe ketään ystäviäni :(
Normaalisti näen lähellä asuvia ystäviä kerran viikossa. Mutta sitten on ystäviä joiden kanssa ystävyys säilyy vaikka näkisi kerran parissa vuodessa tai ei sitäkään. Ystävyys jatkuu aina siitä mihin jäi.
Ei minulla ole ystäviä. Työkavereita näen töissä, mutta emme pidä yhteyttä vapaa-ajalla.
En oikeastaan koskaan, koska minulla ei ole ystäviä. On vain tuttavia, joita yritän mahdollisuuksieni mukaan vältellä tapaamasta. Viihdyn yksin paremmin.
Itse näen ystäviäni muutaman kerran vuodessa kun saadaan kaikkien aikataulut katsottua sopiviksi ja on ihan riitävä määrä itselleni
No just oltiin ystävän kaa pelaa korista
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole ystäviä.
Sama täällä. Aikalailla vuosia olen tuijotellut yksin pitkin seiniä. Etenkin kesällä ja oikeastaan aina viikonloppuisin katselen miten pariskunnat ja kaveriporukat nauravat, pitävät hauskaa tekevät asioita. Itse vain katselen telkkua tai kesäisin käyn ulkona kävelemässä.
Ja porukka on kauhuissaan jos ei vaikka viikkoon näe kavereita. Tämmöistä tämä on, tämä yksinäisen elämä.
Ei mulla ole ystäviä.