Naapuri tapaa miesystäväänsä, vaikka korona-aika
Eikö tuosta pitäisi nyt luopua? Molemmilla lapsia, mutta vehtaavat lapsivapaalla viikolla kuin mitään tautia ei olisikaan!
Kommentit (34)
Vanhempani tapaa myös ystäväänsä tänä aikana. Oma on elämänsä ja muiden hänen lähipiirissään. Itse en tapaa vanhempaani.
Tietenkin tapaa. Olisi eri asia jos harrastaisi yhden yön suhteita useiden kanssa. Ei sekään kyllä sinulle kuuluisi.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin tapaa. Olisi eri asia jos harrastaisi yhden yön suhteita useiden kanssa. Ei sekään kyllä sinulle kuuluisi.
Idiootti.
Omalta kohdaltani totean että en ala katselemaan/kuuntelemaan tuollaista toimintaa naapurissani. Se on ihan vissi ja varma. Kyllä hätä aina keinot keksii, ja minä aion taata oman kotirauhani ja unen laadun. Tällaisina aikoina ei todellakaan roudata mitään susipareja tai säätöjä naapuriini.
Ap, älä kyttää muiden elämää, keskity omaasi.
Ihmisillä on erilaiset prioriteetit. Jollekulle se oma rakas on riskinoton väärti. Ja jos kumpikin heistä on muutoon rajannut sosiaaliset kontaktinsa minimiin, niin mistäpä se tartunta tulisi? Eli siis esim. kaksi etätyötä tekevää ihmistä on kontaktissa eksiinsä (lastenhoidon takia) ja rakastettuunsa. Ja that's it. Niin mikä olikaan tuossa se kauhea asia?
On tuo inhottavaa kun itse on tunnollinen karanteenissaan eikä tapaa ketään, ellei ole pakko. Kyllä muakin panettaisi!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootti.
Kyylä.
Sama täällä. Opettajattaren luona ramppaa harvasen päivä miekkonen. Äskenkin niiiiin halailivat meidän ikkunan edessä. Tunnit huomiseen ovat pitkiä.....
Asia on niin, että vain puolisoa saa tavata ja perheenjäseniä. Mutta " jos yksikin ovesta poistuu ja muualla käy, on tämä menetetty iäksi ja tapaamiskieltoon laitettakoon, kunnes toisin on ilmoitettu hallitsijoiden taholta" .
-Koronaraamattu-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootti.
Kyylä.
Elävä parhaiten nauraa.
Minunkin naapurimies tapaa miesystäväänsä jatkuvasti, vaikka luulin naapurin olevan hetero!
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on erilaiset prioriteetit. Jollekulle se oma rakas on riskinoton väärti. Ja jos kumpikin heistä on muutoon rajannut sosiaaliset kontaktinsa minimiin, niin mistäpä se tartunta tulisi? Eli siis esim. kaksi etätyötä tekevää ihmistä on kontaktissa eksiinsä (lastenhoidon takia) ja rakastettuunsa. Ja that's it. Niin mikä olikaan tuossa se kauhea asia?
Viime maailmansodissa miehet olivat useita kuukausia rintamilla ilman mitään naisia.
Tällä hetkellä intiassakin saivat 1.3 miljardia ihmistä karanteeniin.
Täällä on joillekin vajakeille 40 päivän karanteeni vaikeaa ja vaikeaa näyttää olevan uudenmaan eristys 3 viikkoa pidempään.
Uskomattoman typerää ja lyhytpinnaista porukkaa.
No sen siitä saa kun thl ja stm on täynnä mielenvikaisia maailman vaarallisimman viruksen vähättelijöitä ja influenssaan vertaavia äly kääpiöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootti.
Kyylä.
Elävä parhaiten nauraa.
Mistä niin päättelet?
Minun naapurissani on lesbo joka nyt naisensa kanssa jo useamman viikon saman katon alla vaikka tiedän heidän asuvan virallisesti erillään. Aiemmin naapuri ollut vapaapäivät tämän toisen luona mutta nyt ovatkin tuossa aivan seinän takana ja luoja ties mitä levittävät rapussa kulkiessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime maailmansodissa miehet olivat useita kuukausia rintamilla ilman mitään naisia.
Tällä hetkellä intiassakin saivat 1.3 miljardia ihmistä karanteeniin.Täällä on joillekin vajakeille 40 päivän karanteeni vaikeaa ja vaikeaa näyttää olevan uudenmaan eristys 3 viikkoa pidempään.
Uskomattoman typerää ja lyhytpinnaista porukkaa.No sen siitä saa kun thl ja stm on täynnä mielenvikaisia maailman vaarallisimman viruksen vähättelijöitä ja influenssaan vertaavia äly kääpiöitä.
Ai että ihan äly kääpiöitä... kuule, entäpä jos sinä oletkin väärässä ja liioittelet? Onko ikinä tällainen itsekritiikki tullut mieleen?
Ei kyse siitä ole, etteikö joku kykenisi olemaan yksin. Mutta jos siihen ei näe syytä ja pakkoa, niin silloin ei tietenkään ole yksin. Simppeliä.
Sitä paitsi sinä olet elävä esimerkki siitä, miten yksinäisyys mädättää aivot.
Olen kans käynyt tällä viikolla jo kahdesti rakastelemassa naapurin miestä. Molemmat ollaan terveitä ja nyt tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootti.
Kyylä.
Elävä parhaiten nauraa.
Mistä niin päättelet?
Haudassa on hiljaista.
Itse olen kiltisti kotona
Ärsyttää katsella kun kaverit FB.ssä päivittävät reissuiltaan pitkin Suomea päästä päähän.
Kyllä minullakin teki mieli lähteä Lappiin ,mutt ajattelin että olen tottelevainen ja vältän turhaa reissaamista.
Jos on pakko rikkoa suosituksia ja reissata niin älyäisivät edes olla päivittämättä sitä Facessa.
Eipä näytä ihmiset oikeesti välittävän paskaakaan, pitäisi olla totaalikielto/sakkouhka, muuten ei näytä menevän jakeluun.
Ei saisi tuollaista tapahtua.