Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei Areenaan voi ladata koko kautta kerralla? Menee hermot katsoa yksi jakso viikossa...

Vierailija
11.04.2020 |

Aloitin The Sinnerin kolmannen kauden Areenassa ja nyt menee hermo kun nehän lataa sitä sinne jakso kerrallaan niin kuin joskus 90-luvulla. Jos Yle on ostanut ohjelmaan oikeudet, eikö sitä voisi ladata Areenaan kerralla?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Yle-maksun maksaminen olisi vapaaehtoista, sitä ei maksaisi kukaan. Mehän maksetaan siitä yhtä paljon kuin Netflixistä, vaikka sarjoja ei voi edes katsoa kerralla.

Mieluummin minä areenasta maksaisin kuin netflixistä, jossa ei ole kerrassaan mitään katsottavaa. 

Vierailija
22/27 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä niin dementoitunut jo nuorella iällä, että en enää seuraavalla viikolla muista, mitä edellisessä osassa tapahtui. Siksi suosin suoratoistopalveluita enemmän kuin Areenaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ihmiset on sitten kärsimättömiä. Itse katson telkkaria eikä ole mitään netflixei yms. Aina ennenkin meni niin että kerran viikossa yleensä jakso esim paosta yms. Siinä sitten viikko aikaa odottaa ja jänskätä mitä seuraavaksi tapahtuu. Pitäisi nykyäänkin kieltää noi kaikki palvelut mistä näkee kaikki kerralla niin oppeis nykynuoret kärsivällisyyttä.

M38

24/27 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit yrittää asennoitua niin, että on jännää odottaa seuraavaa jaksoa. Niinhän tosiaan vielä 90-luvulla joutui tekemään. Oli aina kivaa, kun viikon päästä seuraava jakso alkoi.

Nykyään ihmiset odottavat seuraavaa tuotantokautta samalla tavalla kuin ennen odotettiin seuraavaa jaksoa.

Vierailija
25/27 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä minä minä mulle heti kaikki tänne nyt!

Vierailija
26/27 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleehan maksukanavillekin sarjoja, joista tulee jakso viikossa. Ja Areenaan tulee sarjoja, joissa kaikki jaksot heti katsottavissa.

Vierailija
27/27 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleehan netflixiinkin osa sarjoista jakso kerrallaan, esim better call Saul taitaa nimenomaan olla tällainen jakso/viikko-sarja 🤔 Riippuu täysin tehdyistä sopimuksista ja siitä, miten sarjan tekijä haluaa asian olevan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan