Miksei Areenaan voi ladata koko kautta kerralla? Menee hermot katsoa yksi jakso viikossa...
Aloitin The Sinnerin kolmannen kauden Areenassa ja nyt menee hermo kun nehän lataa sitä sinne jakso kerrallaan niin kuin joskus 90-luvulla. Jos Yle on ostanut ohjelmaan oikeudet, eikö sitä voisi ladata Areenaan kerralla?
Kommentit (27)
Mä olen kyllä niin dementoitunut jo nuorella iällä, että en enää seuraavalla viikolla muista, mitä edellisessä osassa tapahtui. Siksi suosin suoratoistopalveluita enemmän kuin Areenaa.
Nykyään ihmiset on sitten kärsimättömiä. Itse katson telkkaria eikä ole mitään netflixei yms. Aina ennenkin meni niin että kerran viikossa yleensä jakso esim paosta yms. Siinä sitten viikko aikaa odottaa ja jänskätä mitä seuraavaksi tapahtuu. Pitäisi nykyäänkin kieltää noi kaikki palvelut mistä näkee kaikki kerralla niin oppeis nykynuoret kärsivällisyyttä.
M38
Voit yrittää asennoitua niin, että on jännää odottaa seuraavaa jaksoa. Niinhän tosiaan vielä 90-luvulla joutui tekemään. Oli aina kivaa, kun viikon päästä seuraava jakso alkoi.
Nykyään ihmiset odottavat seuraavaa tuotantokautta samalla tavalla kuin ennen odotettiin seuraavaa jaksoa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Minä minä minä mulle heti kaikki tänne nyt!
Tuleehan maksukanavillekin sarjoja, joista tulee jakso viikossa. Ja Areenaan tulee sarjoja, joissa kaikki jaksot heti katsottavissa.
Tuleehan netflixiinkin osa sarjoista jakso kerrallaan, esim better call Saul taitaa nimenomaan olla tällainen jakso/viikko-sarja 🤔 Riippuu täysin tehdyistä sopimuksista ja siitä, miten sarjan tekijä haluaa asian olevan.
Mieluummin minä areenasta maksaisin kuin netflixistä, jossa ei ole kerrassaan mitään katsottavaa.