Mies tilasi kännissä tilasi verkkokaupasta liki 90tuhannen television
Ja liki 70tuhannen Mac, ei se että meillä olisi rahasta kiinni mutta ilman lupaa meni tilaamaan.
Kommentit (22)
Sinä kirjoitit kännissä kirjoitit vauva-palstalle.
Maksaako muka joku tv noin paljon? Taidatte olla kännissä molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Ei sāatana nyt on tämäkin nähty, maksaa ne. Kävin katsomassa kun alkoi kiinnostaa. 84 k.
Ei tuo mitään, mun pojallapa on mopo!
Laitapa linkki 90 000 € arvoiseen töllöön ja 70 000 € arvoiseen mäkkiin. Timanttejako koristeina?
Mies sitä mies tätä.
Ja joka sana valhetta.
Vähän epäilen et ne mitään lähettäs ilman ennakkomaksua jos joku klikkaa netissä klo 03. Soittavat perään korkeintaan.
Pinkka kunnossa. Eikös nuo pidä kuitenkin maksaa jo tilatessa?
No voi harmi. Mutta tingitte sitten muista menoista.
Vierailija kirjoitti:
Pinkka kunnossa. Eikös nuo pidä kuitenkin maksaa jo tilatessa?
No jos vaikka maksaa Klarnalla 13€ kuukaudessa?
Vierailija kirjoitti:
Laitapa linkki 90 000 € arvoiseen töllöön ja 70 000 € arvoiseen mäkkiin. Timanttejako koristeina?
Powerin kallen telkku on about 60 000€ ja tuosta 70 000€ tietokoneesta olen lukenut lehdistä. Oli jonkun aikaa myynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ap tainnut puhua euroista mitään. Kaksi pilkkua pois, niin voisi vastata hintatasoa kaupoissa jonne ap saattaa pahimmillaan eksyä.
On nuo työasemat nykyään halpoja, toista se oli ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Powerin kallen telkku on about 60 000€ ja tuosta 70 000€ tietokoneesta olen lukenut lehdistä. Oli jonkun aikaa myynnissä.
Kallein Mac Pro maksaa Apple storessa 6499 eur ja kallein Nano-texture glass näyttö 5999 eur.
Voi hyvin olla, että ap on valinnut valuutta-alueekseen Koronan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kallein Mac Pro maksaa Apple storessa 6499 eur ja kallein Nano-texture glass näyttö 5999 eur.
Voi hyvin olla, että ap on valinnut valuutta-alueekseen Koronan.
Pelkkä maksimimäärä muistia Mac Prohon maksaa yli 12000 euroa.
Tässähän tämä tietsikka, kannattaa lukea arvostelu
https://www.verkkokauppa.com/fi/reviews/55459/ndrjn?sort=helpfulness:de…
Vierailija kirjoitti:
Se on vissiin se kallein 100 tuumainen tms. kaikilla herkuilla eli joku 8K UHD smartmikälie. Varmaan tekee veroilmoituksenkin puolestasi.
Parin vuoden päästä sama tekniikka maksaa 10% nykyisestä.
Harrastukset maksaa, älä ruikuta.