Mistä syistä tiedät jonkun pettäneen puolisoaan?
Eräs mies kertoi, että hänellä on ihan hyvä suhde, mutta hän halusi ”saada kaiken”, suhteen lisäksi myös hyvää seksiä kauniin naisen kanssa.
Toinen ei saa naisystävältään tarpeeksi kuumaa seksiä eikä mm. suuseksiä.
Olisi kiinnostavaa kuulla, ovatko naisten ja miesten syyt erilaisia.
Kommentit (7)
Jotkut naiset kehui tyylikkääksi ja ihaili, oma vaimo piti itsestään selvyytenä. Seksiä oli kotonakin paljon ja hyvää, mutta en kokenut arvostusta.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset kehui tyylikkääksi ja ihaili, oma vaimo piti itsestään selvyytenä. Seksiä oli kotonakin paljon ja hyvää, mutta en kokenut arvostusta.
Miksi et vain eronnut?
Vierailija kirjoitti:
Kehuitko vaimoa myös tyylikkääksi ja ihailit, et pitänyt itsestäänselvyytenä? Kokiko vaimosi arvostusta taholtasi? 🤣 Lastenhoitajaksi, kodinkoneeksi, rahantuojaksi ja panoalustaksi taisi kuitenkin multitaskaajavaimo kelvata, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehuitko vaimoa myös tyylikkääksi ja ihailit, et pitänyt itsestäänselvyytenä? Kokiko vaimosi arvostusta taholtasi? 🤣 Lastenhoitajaksi, kodinkoneeksi, rahantuojaksi ja panoalustaksi taisi kuitenkin multitaskaajavaimo kelvata, eikö?
Kehuin ja halusin häntä aina. Tein myöskin paljon kotitöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et vain eronnut?
Rakastin hulluna sitä naista.
Tiiän ihan semmosiaki miehiä, jotka pettää ihan vvaan koska on mahollisuus. :D ei niil oo mitää moraalii estämässä, vaan ne vaan on itsekkäitä. ei siihen mitää muuta syytä oo tarvittu.
Olen itse nainen enkä varsinaisesti koskaan pettänyt entistä tyttöystävääni, mutta vähän siellä rajoilla käytiin. Ihastuin toiseen ihmiseen suhteen aikana ja koska kotona asiat oli huonosti, se ihastus oli mulle sellainen pakopaikka ja tietoisesti ruokin sitä tunnetta varsinkin sen jälkeen, kun kävi ilmi että tämä toinen ihminen oli ihastunut minuun myös.
Kotona siis oli vastassa kumppani, joka ei kuunnellut minua, hän vain määräili ja piti minua huonompana, en ollut hänelle nainen enkä varsinkaan haluttava sellainen (seksiä ei ollut kuin todella, todella harvoin) ja muutenkin sain kuulla kotona vain haukkuja ulkonäöstäni sekä siitä, miten huono ja tyhmä olen.
Sitten tuli kuvioihin tuo toinen ihminen, joka piti minua fiksuna, kauniina, mielenkiintoisena, olin hänen mielestään ”jumalatar” ja hän uskalsi kaiken tuon sanoa mulle ääneen. Hän halusi viettää aikaa kanssani ja teki mitä vain, että kerkeäisi jutella kanssani kasvokkain edes vartin verran. Tämä kaikki oli mulle puhdasta hunajaa, mulla oli arvostettu ja rakastettu olo. Juttelua ja halailua pidemmälle ei koskaan menty, että lähinnä henkistä pettämistä kai tuo sitten oli. Itse ajattelen että en pettänyt koska suutelua tai seksiä ei ollut.
Mutta niin, lyhykäisyydessään arvostuksen ja haluttavuuden tunteen puuttuminen aiheutti sen, että annoin ihastukselle vallan. Nykyisessä suhteessa en edes katsele muita sillä silmällä, koska tunnen oloni arvostetuksi ja rakastetuksi, ja ennenkaikkea naiseksi.