Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulle tullut vastaan tilanteita, joissa oma täydellisyytesi on kokenut kolauksen?

Vierailija
11.04.2020 |

Eli olet siis elänyt virheetöntä elämää ja pitänyt itseäsi parempana kuin muut, ja sitten on tapahtunut jotain ja olet joutunut toteamaan että olet yhtä huono kuin ne, joita olet aiemmin ylenkatsonut? Mitä tapahtui?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en suoranaisesti ole pitänyt itseäni ketään parempana.

Olen vaan tainnut kokea miehille hyvin tyypillisen ns. realitycheckin. Tein elämäntaparemontin kuntoilemalla ja paremmin syömällä. Tästä johtuen ulkonäköni ja etenkin itsevarmuuteni koheni. No, teinpäs muutaman lähestymisyrityksen ja sain aina pakit (annettu syy liittyi suoraan tai epäsuorasti ulkonäkööni). Nyt kun muistelen näitä tilanteita, niin lähinnä hyvittaa, että kuinka täynnä itseäni olin.

-M

Vierailija
2/5 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.. Koska pidän itteäni enemmän monipuolisena ihmisenä ku jonain yhtenä tiettynä juttuna. Mut on tullu vastaan mm ulkonäkö keskeisiin naisii joiden elämän päätehtävä on ollu olla mah hyvä näkönen ja ne on jääny jopa vainoomaan mua jne.. Ja sit ollu rikkaita miehiä, joille en oo lämmenny ja ne on ihmetellyt sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii ja siis en tiedä et miks jänäy Vainio, siis jopa naiset. Koska kuitenki eri tyylisi ollaa oltu, et en ite oo esim nähny uhkana heitä mut mut on ilmeisesti koettu kilpailun kautta. Ite en oo kokenu tarvetta kilpaile heidän kanssaan, ja näitä naisia on muutama ollu.

Vierailija
4/5 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/5 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastoinkäymiset erottelevat ihmisiä ihan yhtä rajusti kuin hyvät ajat, jopa enemmän. Vain kuollessa ollaan samalla viivalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi