En voi SIETÄÄ partaa! On todella epäkohteliasta olla parrakas!
Tinskassa tulee välittömästi vasen viiva. Ei partaa!!! 😡😡
N
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä puolestani pidän siitä, että miehellä on parta, siisti ja puhdas tietenkin. Parta erittäin miehekäs ja kiihottava. Haluaisin itselleni parrakkaan ja karvaisen Miehen.
Oletkos Gay?
APEi kyllä mä ihan heteronainen olen. Ja haluaisin ison karvaisen miehen.
Vaikka hän hakkaisi sinua? Hullu.
AP
Ahaa, parraton mies ei voi hakata. Nythän on perheväkivaltaongelma ratkaistu kertahei... siis parranajolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä puolestani pidän siitä, että miehellä on parta, siisti ja puhdas tietenkin. Parta erittäin miehekäs ja kiihottava. Haluaisin itselleni parrakkaan ja karvaisen Miehen.
Oletkos Gay?
AP
Missä kohtaa puhuttiin hakkaamisesta?
Kyllä mua saa läpsiä pyllylle.
Korona-aikoina risuparrat tulisi määrätä poisajettaviksi!
Vierailija kirjoitti:
Korona-aikoina risuparrat tulisi määrätä poisajettaviksi!
Kuinkahan kauan virus elelee siellä parran kätköissä?? Varmaan 100 vrk!! 😫
AP
hmm..itse näin miehenä en oo asiasta varma. Oon ajatellut että naiset pitävät epäsiistiyden merkkinä jos on parta ajamatta. Joten en välitä arjessa sitä aina ajella, mutta jos treffeille tms. menossa niin kyllä sitten ajelen parran pois.
No senkus otat parrattoman miehen. Itse kyllä pidän parrasta miehellä. Makuja on erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletkos Gay?
APAhaa, parraton mies ei voi hakata. Nythän on perheväkivaltaongelma ratkaistu kertahei... siis parranajolla.
NÄSÄVIISAS!!! 👎👎👎
AP
Vierailija kirjoitti:
Yhtä epäkohteliasta pitää pitkiä hiuksia tai ylipäätään olla nainen. Ryhdistäydy ja rupea mieheksi!
Moni nainen pitääkin tukkansa lyhyenä. Jostain syystä tosin palstamiehet paheksuvat tätä syvästi.
En ole nähnyt yhtään artikkelia tai tietolähdettä, jossa parran olisi todistettu tai väitetty liittyvän koronaan. Kyse on nyt vaan ennakkoluulosta vailla mitään pohjaa.
Vierailija kirjoitti:
No senkus otat parrattoman miehen. Itse kyllä pidän parrasta miehellä. Makuja on erilaisia.
Mulla on kehittynyt maku.
AP
Pieni sänki on ok, mutta sellainen kamala haiseva risukko josta näkee viikon mittaan syödyt ateriat on hirveä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten parrakkuus voi mitenkään olla epäkohteliasta? Anna toisten ihmisten olla rauhassa ja siirry vaan hiljaa eteenpäin, jos ei kiinnosta.
Parta on epähygieeninen. Ja jotenki se ärsyttää mua.
APMiksi olisi epähygieeninen? Kai sullakin jotain karvaa jossain kasvaa. Samanlaista se on kaikki, ihan kuule pesemällä pysyy puhtaana.
Samaa on toitotettu niissä lukemattomissa alapääkarvoitusketjuissa, joissa miehet väittävät naisen karvoituksen olevan haiseva ja epähygieninen.
Se että ei tykkää parrasta tai jostain muusta miehen yksittäisestä piirteestä, ei tarkoita sitä että olisi lesbo, eikä parrattomuus tee miehestä naisellista millään tavalla :D
T: lesbo
Vaikutat etäisesti sukunimihullulta!
Jaa. Ei voisi vähempää kiinnostaa älyvapaa mielipiteesi. Parta on yhtä luonnollinen kuin tukka ihmisen päässä. Se kasvaa itsestään. Se että näkee vaivaa ja hoitaa partaa pitäisi riittää siihen että on ns siisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten parrakkuus voi mitenkään olla epäkohteliasta? Anna toisten ihmisten olla rauhassa ja siirry vaan hiljaa eteenpäin, jos ei kiinnosta.
Parta on epähygieeninen. Ja jotenki se ärsyttää mua.
AP
Se on sinun mielipiteesi. Kai sinussakin löytyy piirteitä, jotka eivät kaikkia miellytä. Valitse parraton, jos on vara valita.
Parturit voisivat ottaa vaikka yhteiseksi aleprojektiksi noiden risupartojen alasajon.
Osaltaan vähentäisi koronan etenemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä epäkohteliasta pitää pitkiä hiuksia tai ylipäätään olla nainen. Ryhdistäydy ja rupea mieheksi!
Moni nainen pitääkin tukkansa lyhyenä. Jostain syystä tosin palstamiehet paheksuvat tätä syvästi.
Ei kai se paheksumista ole jos kokee ettei lyhyet hiukset sovi suurimmalle osaste naisista? Minusta ne on lähes poikkeuksetta rumia ja epänaisellisia. En toki ole estämässä ketään leikkaamasta miten haluaa tai osoittele kadulla sormella.
Vierailija kirjoitti:
Pieni sänki on ok, mutta sellainen kamala haiseva risukko josta näkee viikon mittaan syödyt ateriat on hirveä.
Älä liiku sellaisissa piireissä.q
AP