Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi SIETÄÄ partaa! On todella epäkohteliasta olla parrakas!

Vierailija
11.04.2020 |

Tinskassa tulee välittömästi vasen viiva. Ei partaa!!! 😡😡
N

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä puolestani pidän siitä, että miehellä on parta, siisti ja puhdas tietenkin. Parta erittäin miehekäs ja kiihottava. Haluaisin itselleni parrakkaan ja karvaisen Miehen.

Oletkos Gay?

AP

Ei kyllä mä ihan heteronainen olen. Ja haluaisin ison karvaisen miehen.

Vaikka hän hakkaisi sinua? Hullu.

AP

Vierailija
22/54 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä puolestani pidän siitä, että miehellä on parta, siisti ja puhdas tietenkin. Parta erittäin miehekäs ja kiihottava. Haluaisin itselleni parrakkaan ja karvaisen Miehen.

Oletkos Gay?

AP

AP

Ahaa, parraton mies ei voi hakata. Nythän on perheväkivaltaongelma ratkaistu kertahei... siis parranajolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletkos Gay?

AP

AP

Missä kohtaa puhuttiin hakkaamisesta?

Kyllä mua saa läpsiä pyllylle.

Vierailija
24/54 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-aikoina risuparrat tulisi määrätä poisajettaviksi!

Vierailija
25/54 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona-aikoina risuparrat tulisi määrätä poisajettaviksi!

Kuinkahan kauan virus elelee siellä parran kätköissä?? Varmaan 100 vrk!! 😫

AP

Vierailija
26/54 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm..itse näin miehenä en oo asiasta varma. Oon ajatellut että naiset pitävät epäsiistiyden merkkinä jos on parta ajamatta. Joten en välitä arjessa sitä aina ajella, mutta jos treffeille tms. menossa niin kyllä sitten ajelen parran pois. 

Vierailija
27/54 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No senkus otat parrattoman miehen. Itse kyllä pidän parrasta miehellä. Makuja on erilaisia.

Vierailija
28/54 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletkos Gay?

AP

AP

Ahaa, parraton mies ei voi hakata. Nythän on perheväkivaltaongelma ratkaistu kertahei... siis parranajolla.

NÄSÄVIISAS!!! 👎👎👎

AP

Vierailija
29/54 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä epäkohteliasta pitää pitkiä hiuksia tai ylipäätään olla nainen. Ryhdistäydy ja rupea mieheksi!

Moni nainen pitääkin tukkansa lyhyenä. Jostain syystä tosin palstamiehet paheksuvat tätä syvästi.

Vierailija
30/54 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt yhtään artikkelia tai tietolähdettä, jossa parran olisi todistettu tai väitetty liittyvän koronaan. Kyse on nyt vaan ennakkoluulosta vailla mitään pohjaa.

Vierailija
31/54 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No senkus otat parrattoman miehen. Itse kyllä pidän parrasta miehellä. Makuja on erilaisia.

Mulla on kehittynyt maku.

AP

Vierailija
32/54 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni sänki on ok, mutta sellainen kamala haiseva risukko josta näkee viikon mittaan syödyt ateriat on hirveä.

Vierailija
33/54 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten parrakkuus voi mitenkään olla epäkohteliasta? Anna toisten ihmisten olla rauhassa ja siirry vaan hiljaa eteenpäin, jos ei kiinnosta.

Parta on epähygieeninen. Ja jotenki se ärsyttää mua.

AP

Miksi olisi epähygieeninen? Kai sullakin jotain karvaa jossain kasvaa. Samanlaista se on kaikki, ihan kuule pesemällä pysyy puhtaana.

Samaa on toitotettu niissä lukemattomissa alapääkarvoitusketjuissa, joissa miehet väittävät naisen karvoituksen olevan haiseva ja epähygieninen.

Vierailija
34/54 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että ei tykkää parrasta tai jostain muusta miehen yksittäisestä piirteestä, ei tarkoita sitä että olisi lesbo, eikä parrattomuus tee miehestä naisellista millään tavalla :D

T: lesbo

Vierailija
35/54 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat etäisesti sukunimihullulta!

Vierailija
36/54 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Ei voisi vähempää kiinnostaa älyvapaa mielipiteesi. Parta on yhtä luonnollinen kuin tukka ihmisen päässä. Se kasvaa itsestään. Se että näkee vaivaa ja hoitaa partaa pitäisi riittää siihen että on ns siisti.

Vierailija
37/54 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten parrakkuus voi mitenkään olla epäkohteliasta? Anna toisten ihmisten olla rauhassa ja siirry vaan hiljaa eteenpäin, jos ei kiinnosta.

Parta on epähygieeninen. Ja jotenki se ärsyttää mua.

AP

Se on sinun mielipiteesi. Kai sinussakin löytyy piirteitä, jotka eivät kaikkia miellytä. Valitse parraton, jos on vara valita.

Vierailija
38/54 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturit voisivat ottaa vaikka yhteiseksi aleprojektiksi noiden risupartojen alasajon.

Osaltaan vähentäisi koronan etenemistä.

Vierailija
39/54 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä epäkohteliasta pitää pitkiä hiuksia tai ylipäätään olla nainen. Ryhdistäydy ja rupea mieheksi!

Moni nainen pitääkin tukkansa lyhyenä. Jostain syystä tosin palstamiehet paheksuvat tätä syvästi.

Ei kai se paheksumista ole jos kokee ettei lyhyet hiukset sovi suurimmalle osaste naisista? Minusta ne on lähes poikkeuksetta rumia ja epänaisellisia. En toki ole estämässä ketään leikkaamasta miten haluaa tai osoittele kadulla sormella.

Vierailija
40/54 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni sänki on ok, mutta sellainen kamala haiseva risukko josta näkee viikon mittaan syödyt ateriat on hirveä.

Älä liiku sellaisissa piireissä.q

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi