Eikö poliisi voi sulkea tätä vihapalstaa?
Täynnä ällöttävää vihaa tämä koko palsta. Toivottavasti poliisi sulkee tämän.
Kommentit (16)
mielestäni täällä enemmin kannustetaan rakastamaan?
Olen samaa mieltä, persut ovat saaneet aiheetta vihaa täällä.
Perustetaan toisinajattelijoille vankileirien saaristo. Sinne viedään ihmiset, jotka kritisoivat vallanpitäjiä.
Lehdet voi myös alistaa ennakkosensuurille, mitään poikkipuolista sanaa ei hallituksesta tai virkamiehistä saa sanoa.
AP:lle sopii paremmin takku.net. Mene sinne.
Täällä on muutama kirjoittelija, jotka menevät henkilökohtaisuuksiin ja haukkuvat ja keksivät inhottavia luonteenpiirteitä tai ominaisuuksia toisista kirjoittelijoista. Heidät pitäisi blokata pois täältä.
Mutta se että joku on täysin eri mieltä kuin sinä itse ia hänellä on jopa faktoja väitteensä tueksi, niin muistathan että se EI ole vihaa. Joiltakin täällä joskus unohtuu, että eri mieltä oleminen ei ole sama asia kuin riidan haastaminen tai vihaaminen.
Täällä on tosiaan muutamia asiattomasti käyttäytyviä, jotka haukkuvat toisen kirjoittelijan henkilökohtaisella tasolla. Tätä tapahtuu yleensä jos joku on eri mieltä kuin tämä kiusaaja. Pitäisi osata keskustella asiasta eikä keskittyä haukkumaan jotakuta kirjoittelijaa.
Marksilaisuutta ajatettelumallia pitää erityisesti ymmärtää. Etenkin silloin , kun sitä opetetaan yliopistoissa ns. professorien toimesta.
Ei voi kun ovat eristämässä Uuttamaata.
Ei poliisi mitään sulje. OIkeus voi sulkea, jos katsovat tarpeelliseksi, mutta aika pitkä prosessi olisi, eikä tästä palstasta taida olla yhtään rikosilmoitusta tehtynä, saati että menisi läpikään.
Kyllähän tästä palstasta ja asenteellisesta "moderointilinjasta" voisi hyvin tehdä tutkintapyyntöjä Eduskunnan oikeusasiamiehelle. Sen verran hämärää on touhu.
Jos poliisin voimavarat ei riitä palstan sulkemiseen, se voi pyytää virka-apua puolustusvoimilta.
Tämähän on jo mielisairaala. Sen tasoista jankkausta.
Täältähän hallitus saa vinkkejä toimintasnsa
Minä olen samaa mieltä monestakin asiasta ja paikasta, mutta ratkaisun löysin tässä yksi kaksi vaan jostain putkahti että eihän minun ole pakko käydä tai lukea.
Katsos elämä on helpompaa kun ymmärtää että se maapallo ei pyöri minun halujen vallassa oikeastaan pyörii missä et käy ei käytännössä ole sinulle.
Tsemppiä, ehkä löydät itsesi ulos täältä.
Poliisi sulkee :D