Minkä värinen päiväpeitto sängyssäsi on?
Kommentit (29)
Luonnonvalkoinen, jossa on kohokuvioita. Todella vanha Tallinnasta jostain sisustusliikkeestä noin 15 v sitten ostettu. Oli jo muutaman vuoden välillä tyttärelläkin lainassa ja kun saatiin se takaisin, tykkäsin edelleen. Se on kuin uusi ja tyyli on kestänyt hyvin aikaa, kannattava ostos on ollut, kun tuottaa edelleen hyvää mieltä joka aamu, kun sänky pedataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmaa. Ei mitään muuta ole myynnissä. stna.
Ompele itse tai teetä päiväpeitto. Kankaita löytyy vaikka mitä värejä ja materiaaleja. Siihen tikkivuori taakse ja avot - mahdollisuudet ovat lähes rajattomat.
Mihin se tikkivuori tarvitaan? Meidän valkoinen päiväpeitto on tehty sohvan verhoilukankaasta.
Aikoinaan mulla oli omassa kodissa valkoinen puuvillainen päiväpeitto, jossa oli kohokirjailut samalla valkoisella langalla. Mitään tikkivuorta siinäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmaa. Ei mitään muuta ole myynnissä. stna.
Ompele itse tai teetä päiväpeitto. Kankaita löytyy vaikka mitä värejä ja materiaaleja. Siihen tikkivuori taakse ja avot - mahdollisuudet ovat lähes rajattomat.
Mihin se tikkivuori tarvitaan? Meidän valkoinen päiväpeitto on tehty sohvan verhoilukankaasta.
Aikoinaan mulla oli omassa kodissa valkoinen puuvillainen päiväpeitto, jossa oli kohokirjailut samalla valkoisella langalla. Mitään tikkivuorta siinäkään.
No se nyt oli vain idea. Monesti päiväpeitot ovat ohuesti tikattuja. Kuten sanottu, niin itse tekemällä tai ompelijalla teettämällä saa juuri sellaisen päiväpeiton kuin haluaa.
Mulla on Pip Studion tilkkutäkkityyppinen vaaleansininen, jossa lintuja ja kukkia. Tykkään tosi paljon :)
Mustavalkoinen. Musta. Kehystää valkoista. Näyttää hotellipediltä.
Vaaleanharmaa satiininpinta. Vähä niinku helmenharmaa