Minkä värinen päiväpeitto sängyssäsi on?
Kommentit (29)
Tilkkutäkki, tehty monenvärisistä huiveista.
Harmaa, en ole tyytyväinen väriin, ankea.
Sininen. Minäkin pidän viininpunaisesta, mutta ei kannata hankkia, kun pitäis sitten muukin makuuhuoneen ilme muuttaa samaan väriin, matot ja tyynyt ja verhot.
Harmaahan on neutraali väri, siihen voi yhdistää monia väriä tyynyinä ym.
Vierailija kirjoitti:
Sininen. Minäkin pidän viininpunaisesta, mutta ei kannata hankkia, kun pitäis sitten muukin makuuhuoneen ilme muuttaa samaan väriin, matot ja tyynyt ja verhot.
Vanhanaikaista ajattelua :) Mulla on ton viininpunaisen peiton kaverina turkoosi matto ja musta-vaaleanpunaiset verhot, omenanvihreä lampunvarjostin. Seinällä on mustavalkoinen taulu.
Mitä semmosella tekee? Meillä on keltainen, sängyllä joskus kun on tilanne, että joku voi mahdollisesti nähdä sänkymme.
Rosakukkainen, melko romanttinen mutta joidenkin mielestä jotenkin vanhanaikainen.
Mutta mitä sillä on, eihän vieraat makuuhuoneissä ja itse pidän siitä.
Kuka oikeasti käyttää päiväpeittoa armon vuonna 2020? En ikinä hankkisi moista turhaketta. Sängyn pitää antaa tuulettua päivisin eikä pedata sitä tiiviisti monella peitolla hautumaan ja homehtumaan.
Harmaa. Ei mitään muuta ole myynnissä. stna.
Vierailija kirjoitti:
Kuka oikeasti käyttää päiväpeittoa armon vuonna 2020? En ikinä hankkisi moista turhaketta. Sängyn pitää antaa tuulettua päivisin eikä pedata sitä tiiviisti monella peitolla hautumaan ja homehtumaan.
En todellakaan tiedä. Nastolan Siwan kassa oletan.
Vierailija kirjoitti:
Harmaa. Ei mitään muuta ole myynnissä. stna.
Ompele itse tai teetä päiväpeitto. Kankaita löytyy vaikka mitä värejä ja materiaaleja. Siihen tikkivuori taakse ja avot - mahdollisuudet ovat lähes rajattomat.
Valkoinen, kalastajanlangasta virkattu.
Valkoinen.
Olisin vaaleanpunaisen halunnut mutta mistään ei löytynyt. Suomi on siitä jännä maa, että täällä ei ole paljon vaihtoehtoja.
Kermanvaalea