Miksi kelpaan livenä naisille mut tinderissä en?
Olen huomannut että kapakassa naiset tulevat oma-alotteisesti juttelemaan vaikka olen naisten standardien mukaan alimittainen eli 175cm mut tinderis pitelee hiljaista. Onko muut miehet huomannu samaa?
Kommentit (17)
Koska ihminen on muutakin kuin pituus ja paino. Olemus, ulkonäkö, luonne. Oon ylipainoinen, eli alinta roskaa. Kuitenkin mua lähestyy hyvännäköiset miehet.
Tinder on eri maailma. Siellä mietitään, kuka olisi kestävin ori pumppaamaan.
Eikö joku niistä livenä lähestyvistä naisista kelpaisi?
Livenä naisilla ei oo parempiakaan vaihtoehtoja siellä baarissa just silloin.
Sulla on varmaan profiilissa jotain vikaa.
Huonot tai väärät kuvat, ei mitään tekstiä tai vääränlainen teksti.
Pari kivaa kuvaa, joista toisessa näkyy kroppa (vaatteet päällä, kaikissa tapauksissa!!), toisessa iloinen naama. Ei aurinkolaseja tai muuta. Ei MITÄÄN harrastuskuvia!
Tekstiä, joka ei ala "oon huono kirjoittamaan, mitä ihmettä tähän laittaisin" eikä vaatimuslistaa naiselle, ei mitään "sydäntä lähellä on keuhkot". Ei kirjoitusivrheitä, kysy vaikka apua joltain kaverilta!
Tykkäätkö jokaisesta profiilista vai vaan ehkä kerran viikossa jostain unelmasta? Molemmat ovat huonoja tapoja.
Muista myös, että nyt on eristäytymisaika.
Tinder on vain peli jota pelataan kun on tylsää, ei sieltä mitään haeta.
Vierailija kirjoitti:
Ai, mun kaksi kaveria on löytänyt kumppanin tinderistä.
Vierailija kirjoitti:
Selittäkää sitten alapeukuttajat, miksi sieltä ei saa ketään edes treffeille. Juttu luistaa hyvin mutta siihen se jääkin ja treffit joko oharoidaan tai keksitään jotain muita tekosyitä. Eihän tällainen ole normaalin ihmisen käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, mun kaksi kaveria on löytänyt kumppanin tinderistä.
Ja moniko ei ole löytänyt? 10 tai enemmän? On se kumma jos jotain väitetään hyväksi, jos onnistumisprosentti on about 1.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Tinder on paras mahdollinen paikka hankkia seksikumppani. En enää edes käy baareissa, kun saman lopputuloksen voi saada kotisohvalta käsin.
Huonot kuvat. Ota nainen sieltä livestä.
Mä tunnen vetoa ja uskallusta tutustua mieheen vasta kun miehestä on välittynyt karisma.
Netissä sitä ei kuvien perusteella tunne, joten en käytä deittisivustoja ollenkaan.
N26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selittäkää sitten alapeukuttajat, miksi sieltä ei saa ketään edes treffeille. Juttu luistaa hyvin mutta siihen se jääkin ja treffit joko oharoidaan tai keksitään jotain muita tekosyitä. Eihän tällainen ole normaalin ihmisen käytöstä.
Kokeile viestitellä vaikka viikko naisen kanssa ja pyydä vasta sitten treffeille. Itse tykkään kirjoitella nykyään vähän kauemmin naisten kanssa ja en ole kokenut ohareita tai viime hetken perumisia vuosiin.
M31
Miksi sinulla on pakkomielle löytää nainen Tinderistä?