Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat mammanpojat

Vierailija
10.04.2020 |

Erosin ite vastaavasta ja onpa huojentavaa. Mun ex ei esim. uskaltanu uunia käyttää, koska oli saanu joskus lapsena pienet palovammat ja kotona äitinsä laitto aina uuniin exän tekemät sapuskat. Ei osannu pestä pyykkiä, ei laittaa päiväpeittoa, ei lakanoita (?!) ja ruuanlaittotaito tyyliä pakastevihannekset, kana sekä riisi.

Pahimmat oli kuitenki vanhemmat tässä yhtälössä. Kaikki piti tehä heidän mukaan, muute vedettii herne nenään ja mun tehtävä oli ”katsoa pojan perään” sekä huolehtia tästä. Kyseltii jatkuvasti, et hoidanhan mä oman osuuteni raha-asioista ja onha pyörä tallessa ja kaikkee muuta. Olo oli välillä ku lapsella, vaikka lähemmäs 3-kymppisiä täs ollaan.

Mitä kokemuksia teillä on?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kyllä ollu todella paha tapaus. Pitikö käydä peppukin puolesta pyyhkimässä kakkosen jälkeen? Onneksi pääsit eroon!

Vierailija
2/12 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika karulta kuulostaa, onneksi on ex. En tajua näitä mammoja jotka kasvattavat tuollaisia uusavuttomia ukkoja vaimojen kaisettaviksi. Ei se äidin rooli kuulu sille parisuhteen toiselle aikuiselle. Mikään aikuinenlapsi ei todellakaan iske.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten hommiahan kaikki nuo on.

Vierailija
4/12 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaikki nuo asiat tulivat sinulle yllätyksenä sen jälkeen, kun olit jo avo- tai avioliitossa eksäsi kanssa?

Minä en olisi koskaan jatkanut sellaisen miehen tapailemista, joka ei osaa pestä pyykkiä,laittaa lakanoita, tehdä ruokaa jne. Mitä sinun mielessäsi liikkui, kun pariuduit tuollaisen mammanpojan kanssa?

Vierailija
5/12 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kaikki nuo asiat tulivat sinulle yllätyksenä sen jälkeen, kun olit jo avo- tai avioliitossa eksäsi kanssa?

Minä en olisi koskaan jatkanut sellaisen miehen tapailemista, joka ei osaa pestä pyykkiä,laittaa lakanoita, tehdä ruokaa jne. Mitä sinun mielessäsi liikkui, kun pariuduit tuollaisen mammanpojan kanssa?

Mä en ihan oikeasti tiedä eikä varsinaisesti mikää tullu yllätyksenä vaan vasta pikku hiliaa. Mä katsoin tätä avuttomuutta läpi sormien, ku henkilö on luonteeltaan nii huippu, tai ainaki ystävänä, ennen seurustelua. Siis oikeesti on ihana persoona eikä mikää klassikko "mutku se on muute ihana". Lisäksi mä huomaan jälkeenpäin sääliväni häntä (ja säälin yhä), sillä häntä hävetti itseäänkin oma avuttomuus. 

Vierailija
6/12 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjataan, että ikä on hieman yläkanttiin tunnistusvaaran takia. Tiedän ainaki exän isän lukevan tätä palstaa. Ei ehditty exän kanssa asua kuin vajaa kaksi kuukautta.

Vierailija
7/12 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää naiset passatko isoja lapsia/teinejä liikaa! Monen mammanpojan taustalla on äiti, joka tekee (on tehnyt) liikaa puolesta. Eikä "napanuora" äitiin ole ehkä vielä kunnolla katkennut.

Vierailija
8/12 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan naiset siis oikein kisaavat siitä, kuka on valinnut paskimman miehen? 

Mitäköhän se kertoo teistä itsestänne? 

Vierailija
9/12 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää naiset passatko isoja lapsia/teinejä liikaa! Monen mammanpojan taustalla on äiti, joka tekee (on tehnyt) liikaa puolesta. Eikä "napanuora" äitiin ole ehkä vielä kunnolla katkennut.

Tässä tapauksessa on lapanen äiti, joka tekee poikansa puolesta kaiken isän käskystä. Jopa liittymänvaihtoon isä suorastaan änkee itsensä mukaan, että "poika saa varmasti kunnon liittymän". Lisäksi ex oli vielä nii selkärangaton, ettei osannut kieltäytyä tästä mitenkään. 

-ap (myös 6. viesti)

Vierailija
10/12 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan naiset siis oikein kisaavat siitä, kuka on valinnut paskimman miehen? 

Mitäköhän se kertoo teistä itsestänne? 

Sen, että parempi pysyä sinkkuna :D

Vierailija
11/12 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko että Clint Eastwood on joskus kokannut tai pessyt pyykkiä ponchossaan. Melkoinen mammanpoika hänkin varmaan.

Vierailija
12/12 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletteko että Clint Eastwood on joskus kokannut tai pessyt pyykkiä ponchossaan. Melkoinen mammanpoika hänkin varmaan.

Ei paljoo Clintit kiinnosta :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi