Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka näyttävät passikuvassa ihan kamalalta? Kuvaillaan passikuvan ulkonäköä

Vierailija
09.04.2020 |

Itse järkytyin todella kun kävin pari viikkoa sitten hakemassa kuvat. Minä, hoikka ihminen, olin kuin kolminkertaiseksi levennetty suohirviö. Tosin lohduttauduin sillä että sama kuvaaja joka otti äidistäni kuvat, levensi nekin niin, että äitiäni ei tunnistettu niistä :D

Kommentit (1428)

Vierailija
841/1428 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko voimassa olevan passin uusia, vaikka olisi uusi passi, jos ei ole tyytyväinen kuvaansa tms? Tietääkö kukaan asiasta?

Totta kai. Sanot vaan että hävitit passin.

Vierailija
842/1428 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikasvua ei juuri huomannut normielämässä ja rohkeana marssin passikuvaan. Tarkoitus oli tilata vanhentumassa olevan passin lisäksi käteväksi mainostettu henkilökortti, joka kätevästi kulkisi aina mukana lompakossa. Olin ihan tyytyväinen kuvaan sen ottamisen jälkeen (kuva näytettiin minulle värillisenä, ja lopullinen kuva on tietysti mustavalkoinen), vaikka kohdalleni osunut sadekuuro olikin litistänyt hiuksiani hieman. Kun sain passin ja samalla tilanneeni henkilökortin, olin järkyttynyt. Näytän kuvassa lihavalta ja hiukseni näyttävät järkyttävän rasvaisilta. Lisäksi silmäni näyttävät pieniltä. Kuin päästäinen, rasvainen moppi päässä. Jos vain mahdollista, niin näytän AINA mieluumin ajokorttiani, jonka kuva on vuuuosien takaa, kuin henkilökorttia. Olipa tuuurha hankinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/1428 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon muistaakseni osallistunut ketjuun aiemmin omalla kuvailulla.

Tämä ketju tuli mieleen, kun kävin tänään optikolla sovittelemassa pokia ja siellä mun kasvoja kuvailtiin siroiksi ja kapeiksi. Jostain kumman syystä mun passikuvassa tuijottaa laatikkonaamainen kuukasvo.

Vierailija
844/1428 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha taparikollinen, joka on alistunut siihen tosiasiaan, että viimeinenkin keikka, jonka piti taata lokoisat eläkepäivät, meni pieleen ja loppuikä menee vankilassa.

Vierailija
845/1428 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän siltä kuin keskitysleirivartija olisi juuri tajunnut kuvaajan päästäneen pahanhajuisen leijan.

Vierailija
846/1428 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättimäinen pulimummo, jolla silmät puristuneet pieniksi rusinoiksi.. Vaikka olin laittanut hiuksia ja yritin pitää silmiä hyvin auki, koska edellisessä henkilökortissanikin oli nuo samat kummalliset puristuneet silmät. No, nyt olen puolet henkilökortin kuvaa leveämpi, tukka pitkin päätä ja tosiaan pienet puristuneet silmät, yleisilme sellainen "haista kuule sinäkin siinä v----". 

Näytän ihan erilaiselta kun itse katson peilistä. 

Vierailija
847/1428 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän passikuvassa viirusilmäiseltä hamsterilta, jonka lounas on talletettu poskiin.

Vierailija
848/1428 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvassa on uurteisen kaulan ja kolmoisleuan kannattelema valkoinen kananmuna, jonka keskellä on iso tumma peruna. Kapeat viivat indikoivat suun ja silmien paikkaa. Ei hiuksia.

Siis mitä ttua??? Laittauduin kuvaan pidempään kuin koskaan mihinkään juhliin.

Vierailija
849/1428 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella oli uusittava henkkarit kun nimi vaihtui, ja jostain syystä oli muka olevinaan niin kiire että päädyin menemään kuvattavaksi tuulisena pakkaspäivänä töistä tullessa. Naama ja nenä oli pakkasen punertamat ja turvottamat, pipo möyhentänyt lyhyen tukan hikiseksi mättääksi, ja kaiken lisäksi oli jäätävä paskahätä. Tämän kaiken seurauksena kuvassa möllöttää Lennu-koira (RIP) jonka päälaelle on liimattu Boris Johnsonin tukka.

Vierailija
850/1428 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama täyttää 80% kuvasta ja valtavat hartiat kohoavat kuvan alalaidasta kuin vuori. Ylipäätään näytän juuri hyökkäämään aikovalta 200-kiloiselta naisvangilta. 

Vierailija
851/1428 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä se kuva pitää ottaa alaviistosta? Itse istuin korkealla jakkaralla ja kuvaaja oli alhaalla, käski vielä nojautua eteenpäin. No, lopputuloksena tietenkin se jo usein tässä ketjussa mainittu uhkaava psykopaatti pidätyskuvassaan.

Oisko paikalla ketään passikuvia työkseen ottavia? Voisitte tulla kertomaan ovatko ne kuvat teistä jotenkin onnistuneita ja näköisiä?

Vierailija
852/1428 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein passi hakemuksen netin kautta ja siihen haetaan koodilla se kuva. Alkoi naurattaa ihan älyttömästi. Teinit sano ei se nyt niin kamala ole mutta naurettiin vedet silmissä varmaan puoli tuntia. Näyttää joltain nistin pidätyskuvalta.

Vierailija
853/1428 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvassa yli kuuskymppinen ikänsä röökannut hiukseton lähiömuija, joka ttuilee kytille ja vetelee muita pubiruusuja turpaan. Alkoholin ja mielialalääkkeiden yhteisvaikutuksesta tylsästi tuijottavat tihrusilmät. Kasvojen vasen puoli roikkuu, löysässä suupielessä jotain kosteaa. Juonteisen leuan alla roikkuu heltta. Omasta mielestään hoikka ja nuorekas viisikymppinen akateeminen nainen.

Vierailija
854/1428 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näitä kuvauksia lukiessa pysty kahvia juomaan 🤣🤣

Vierailija
855/1428 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sen näköinen miltä voisi juuri palveluyksikön iltavuorosta karannut potilas näyttää.

Paitsi että olin hoitaja.

Vierailija
856/1428 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yksikään nainen tyytyväinen omaan kuvaansa varsinkin jos siinä pitää olla ns. vakava eikä saa itse muokata tai edes filtteröidä sitä kuvaa?

Vierailija
857/1428 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tosi ankarat juonteet nenäpielissä, naama siis roikkuu. Olen lykännyt passin hankkimista, koska kuvasta tulee tosi ruma. Olen jo miettinyt jotain teippejä kohottamaan juonteita. Taisin kirjoittaa tästä jo aiemmin.

Vierailija
858/1428 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän mieheltä. Ihan komealta kuitenkin, joten pitäisi kaiketi olla tyytyväinen..

N30

Vierailija
859/1428 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin tarkoituksella näyttää rikolliselta passikuvassani. Ajoin tukan ja parran tarkasti pois, jotta vaikutelma korostuisi. Onnistuin. Sama kuva on ajokortissani.

Vierailija
860/1428 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kuvitella, että neandertalilaiset eivät ole menneet sukupuuttoon, kun katsoo passikuvaani. Näytän aivan neandertalilaiselta. Nainen 59 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan