Mä oon niin kateellinen teille, jotka saatte olla duunissa
Itse lomautettu luuseri. 90 päivää lomautusta. Mä en kestä olla kotona niin pitkää aikaa.
Liikuntakeskuksetkin on kiinni, joten pitää harrastaa ulkoliikuntaa.
Kotona ei voi jumpata, kun mies irvailee ja koira hermostuu.
Mä oon niin kateellinen teille konttorihenkilöille, jotka voitte tehdä etätöitä.
Ja vielä kateellisempi oon heille, joilla on työpaikka. Mulla ei oo.
Kesäkuun lopussa saan vasta mennä töihin.
Nyt menisin vaikka siivoojaksi, postin- ja mainostenjakajaksi. Ihan mitä vaan töitä ...
Kommentit (11)
Niinpä. Meilläkin 2 kk lomautus, se tuntuu pitkältä ajalta. Onneks sali jossa käyn, on auki. Muuten tulisin hulluksi!! Kaikki päivät tuntuu samanlaisilta....
No hae niitä siivous- ja postinjakotöitä, jos kerran olisit halukas niitä tekemään. Vaikka monilla aloilla menee nyt huonosti, niin työpaikkoja on myös avoimina. Lisäksi nyt kaivataan kovasti maatalouden kausityöntekijöitä. Jos löytyy sopiva kulkuväline ja terveydentila, niin kannattaa hakea niitäkin, esim. Baronalla paljon paikkoja auki.
Kaikki työjunaan! Hiiohoi työjuna lähtee!
Vierailija kirjoitti:
No hae niitä siivous- ja postinjakotöitä, jos kerran olisit halukas niitä tekemään. Vaikka monilla aloilla menee nyt huonosti, niin työpaikkoja on myös avoimina. Lisäksi nyt kaivataan kovasti maatalouden kausityöntekijöitä. Jos löytyy sopiva kulkuväline ja terveydentila, niin kannattaa hakea niitäkin, esim. Baronalla paljon paikkoja auki.
Pk-seudulla kaivataan koko ajan varhaisjakelijoita. Joka päivä pyörii se ilmoitus facebookissa.
Mikä estää hakemasta jotain töitä. Sinut on sentään vain lomautettu eli sinulla on turvana työpaikka, johon palata. Moni menetti työnsä lopullisesti.
Töitä ja töitä. Se tunne kun nyt saa vain olla
Edessä on 2,5kk lomautus, jahka ensin muka yhdessä neuvottelevat. On kiva olla nyt töissä ja ahnehtia pyhät ja ylityöt ja lisätyöt. Kulutus seis ja ylijäämä sukanvarteen. Kotivaraa täydennetty vähä vähältä. Irtisanoin Aku Ankka lehden, rotuyhdistyksen jäsenyyden tältä vuodelta, yhden vähemmän käytetyn puhelinliittymän ja autosta kaskon. Kissoille ja koiralle tilasin vuoden kuivamuonat ja kissanhiekat varastoon. Onneksi ehdin hoidattaa hampaat kuntoon jo tammikuussa, autolaina on maksettu ja luottokortillakaan ei ole velkaa. Eli ei pitäisi olla iso hätä edessä.
"Kotona ei voi jumpata, kun mies irvailee ja koira hermostuu."
Vaiko koira irvailee ja mies hermostuu?
En oo yhtään kateellinen. Ulos pääsee aina - vielä toistaiseksi. Kunhan ei hyöki ihmisten iholle.
Jaa, mua taas kadehduttaa ne, keiden ei tarvitse olla työpaikalla hankkimassa koronaa.
Työnteko on kivaa :D