Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sairaanhoitajalle töitä

Vierailija
09.04.2020 |

En viihdy työssäni. Olen pyytänyt virkavapaata ja menen kesäksi toiseen paikkaan töihin. Olen sairaanhoitaja. Minulla on pitkä työkokemus mielenterveys- ja päihdetyöstä. Nyt olen menoss kehitysvamma-alalle. Olen miettinyt irtisanoutumista, mutta iso asuntovelka mietityttää. Valmiiksi ahdistaa paluu vanhaan työhön. Uskallanko luottaa, että töitä on jatkossa ja laskut saa maksettua? Pitääkö vaan odottaa ja ja katsoa miten tilanne kehittyy? Onko vertaistukea?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin jos asut pääkaupunkiseudulla voit suurinpiirtein valita työpaikkasi. Jokapaikassa on sairaanhoitajista pulaa.

Vierailija
2/3 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että töitä riittää nyt ja tästedeskin. Minä olen opetusalan ammattilainen, eikä minulla ole mitään tekemistä terveydenhoidon tms. kanssa, mutta sainpa Seurelta juuri postia. Viestissä sanottiin, että olen hakenut Seurelta sairaanhoitajan paikkoja (no en ole), ja jos olen sairaanhoitaja, minun toivotaan ottavan pikaisesti yhteyttä viestin lähettäjään. Nyt ilmeisesti haalitaan henkilökuntaa tosi isolla ja tiheällä haravalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Etelä-Pohjanmaalla. Somatiikan puolella varmasti töitä löytyy. Olen kuitenkin suuntautunut mielenterveyspuoleen, että siitä en tiedä onko niin paljon pulaa.