Covidiootti vai ei? Peukutusketju
Peukku ylös = covidiootti, joka vaarantaa toisten hengen
Peukku alas = ei ongelmaa
Käy kaupassa ilman maskia
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee kaupassa toisen ihmisen viereen ilman turvaväliä katselemaan tuotteita.
Tähän liittyen tiikeri ei pääse raidoistaan ja pitää jokaisen euron tai parin arvoisen ostoksen kohdalla tehdä ikuisuuden kestävää valmistajien välistä hintavertailua.
Joo vois ne pohtijatkin liikuttaa percettään. Tänään kaupassa odotin ja odotin ja odotin, että joku mamma muksunsa kanssa vois lakata tuijottamasta vuoroin kauppalistaansa, vuoroin hyllyä ja vuoroin juttelemasta muksulleen.
Pidin turvaväliä ja teki mieli sanoa, että valitse jo se vtun ruokakermasi jotta muutkin pääsee siihen. Ei liikkunut joten hain vierestä maitorahkan. Sori vaan, en jää yhden kuhnurin takia itse tukkimaan käytävää minuuttitolkulla.
Terkkuja vaan Pitäjämäen Lidliin.
Ps. Ostin myös irtokarkkeja, toivoin jonkun av-mamman huomaavan sen :D On hyviä.
Ajattelee, että "voin tehdä asioita kuten ennenkin koska koska olen oireeton".
Eli siis jatkaa elämäänsä, kunnes tulisi oireita, tajuamatta että voi levittää tautia myös oireettomana. Eikä oireeton ystäväkään välttämättä ole terve.
Lähtee kaveriporukalla mökille pääsiäiseksi
Ohittaa kaupassa toisen ihmisen ilman turvaväliä.
Matkustaa toiselle paikkakunnalle vanhempien luokse
Kahvittelee samalla paikkakunnalla asuvan sisaruksen luona
On kotona ja katselee kiikareilla muita ihmisiä, yrittää nähdä ihmisten asuntoihin ja makuuhuoneisiin jotta näkisi heitä alasti.
Menee työpaikalle, koska "on vain perusflunssaa eikä koronaa"
Vierailija kirjoitti:
On kotona ja katselee kiikareilla muita ihmisiä, yrittää nähdä ihmisten asuntoihin ja makuuhuoneisiin jotta näkisi heitä alasti.
Ei covidiootti vaan ihan normi-idiootti
Ulkoilee pitämättä turvaväliä muihin
Teinien kokoontuminen ostarin eteen hengailemaan
Alle 10 hengen kokoontuminen pallopelien merkeissä
Ostaa irtokaljoja eikä kaljakeissiä
Alkaa lipsua jatkuvasta käsienpesusta kotona
Yrittää livahtaa mökille Uudenmaan rajan yli pääsiäiseksi.
83-vuotias, joka haluaa käydä itse kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei covidiootti vaan ihan normi-idiootti
Eheei! En minä normaaliaikoina noin tee. Nyt vain covid karanteenin aikana. Jaksan pysyä kotona karanteenissa kun vietän aikaa kiikaroiden muita. Tuo on siis hyödyllinen juttu tuo kiikarointi.
Käy yhtä usein kaupassa kuin ennenkin