Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aina aloitteen tekijä

08.04.2020 |

Olen kyllästynyt olemaan kaverisuhteissa se joka aina tekee aloitteen mitä kuuluu?
Tilanne on ollut tämä jo pitkään mutta korostuu nyt kun olen vauvan kanssa kotona. Olen aktiivisesti etsinyt uusia äiti kavereita ja koittanut pitää yhteyttä vanhoihin työ ja muihin ystäviin.
Minä olen aina se joka lähettää ensimmäisen viestin ja pyytää kahville yms. Muutamien vanhojen kaverien kanssa olen jo monta kertaa päättänyt että nyt en enää kysele kuulumisia jos heistä ei mitään kuulu. Kuitenkin tulee aina se viesti lähetettyä ja kun ehdotan tapaamista niin koskaan se ei onnistu vaikka minulle kyllä sopii lähes aina tai ainakin järjestän aikaa.
Sama on uusien tuttavuuksien kanssa, minä laitan viestin aina ensin.
Korona kriisin alettua yksi ihminen on kysynyt miten menee...
Olen tullut siihen tulokseen että minussa on oltava jotain vikaa mutta mitä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä ole mitään vikaa, ei minussakaan ole, vaikka kohdallani käy aina samoin. Tosin olen jo kohta 40v, joten en enää välitä moisesta vaan otan yhteyttä jos huvittaa itse, tai sitten olen ottamatta. Nyt en ole ottanut yhteen kaveriini yhteyttä kohta puioleen vuoteen, eikä hänestä ole kuulunut mitään. Saa nähdä kuuluuko enää koskaan :D Mä voisin hyvin olla sun ystäväsi, mutta arvaan jo, että et ole vailla kaveria, vaan olet vailla sitä että saat purkautua asiasta, eikö :D

Vierailija
2/5 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ainakaan tähän ketjuun ole vastannut mitään enää aloituksen jälkeen, eli voisiko vika olla siinä että et itse pidä yhteyttä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet tylsä? Ankea kaikesta valittaja? Ei me oikeasti voida tietää mikä sinussa on "vikana". Joko seurasi ei ole kiinnostavaa tai sitten ympärillesi on valikoitunut jostain syystä kiireisiä tai passiivisia ihmisiä, joilla ehkä on jo niin paljon vakiintuneita sosiaalisia ympyröitä/niin vähäiset sosiaaliset tarpeet, ettei heillä ole tarvetta soitella sulle.

4/5 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kirjoittanut tällaiseen foorumiin enkä tajunnut että viestejä tulisi seurata kokoajan. Jos joku lähettää minulle viestin toki pyrin siihen heti vastaamaan.

5/5 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olet tylsä? Ankea kaikesta valittaja? Ei me oikeasti voida tietää mikä sinussa on "vikana". Joko seurasi ei ole kiinnostavaa tai sitten ympärillesi on valikoitunut jostain syystä kiireisiä tai passiivisia ihmisiä, joilla ehkä on jo niin paljon vakiintuneita sosiaalisia ympyröitä/niin vähäiset sosiaaliset tarpeet, ettei heillä ole tarvetta soitella sulle.

Mistä kumpuaa tarve olla ilkeä näissä keskusteluissa?

Ajattelin että olisin saanut täällä muutaman tsemppiviestin joka auttaisi jatkamaan taas pari päivää eteenpäin...