Seksilelut
Seksiä ei juuri ole, mies tekee pitkää työpäivää, haluaa vaan nukkua. Lelut itselle?
Kommentit (148)
Seksi on nykyään enemmän kun se lauantaina saunan jälkeen. Se on jo siellä saunassa, saunan jälkeen otetaan seksilelut ja jatketaan....
Lelut ovat jo vuosia olleet minulle lähes ainoa seksin lähde. Kiva avioliitto s.....a.
Olis mielenkiintoista kuulla, rohkaistuiko aloittaja ostoksille?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lelut on säälittäville runkkareille
Juntin tunnistaa siitä, että hän ahdistuu seksileluista. Kaikki tuntemani "pervot" ovat korkeasti koulutettuja. Heille seksi ja seksuaalisuus on yhtä normaalia kuin aamupalan syöminen.
Säälittävää on vaan se, et joillekin seksuaalisuus on niin hämmentävä asia....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juntin tunnistaa siitä, että hän ahdistuu seksileluista. Kaikki tuntemani "pervot" ovat korkeasti koulutettuja. Heille seksi ja seksuaalisuus on yhtä normaalia kuin aamupalan syöminen.
Säälittävää on vaan se, et joillekin seksuaalisuus on niin hämmentävä asia....
Ehkä se on jokin evoluutio juttu mikä on DNA:ssa.
Nämä kritisoijat on jotakin beta miehiä ja naisia, jotka ovat kateellisia ns laumanjohtajille joilla on paremmat kyvyt pariutua ja valita kumppaneja. Kyseisiä henkilöitä tietysti hämmentää myös toisten vapaampi suhtautuminen seksuaalisuuteen.
Meillä seksielämä sai vauhtia leluilla. Ostin nettikaupasta jellyjortikan ja mies innostui ihan mahottomasti.
Kuiva kausi on mennyttä, kiitos jellyn.
Puhutteko kavereiden kanssa näistä "leluista" siinä missä meikeistä, harrastuksista, ruuista yms arkipäiväisistä asioista?
Kyllä puhutaan, joskus. olen kuullut monen ystävättärenikin sellaista käyttävän. On kovin paljon erilaisia tilanteita, kuka ..milloin ja mistäkin syystä tarvitsee tekokyrvän sekä on valmis hankkimaan sen.
Nykyisin on paljon naisia joille kiirellinen elämäntapa on arjen todellisuus ja tästä johtuen itsetyydytys on säännöllinen toimenpide. Jos on mahdollista ja homma toimii niin halua on vielä useammin. Tietysti sellaisen käyttö ei ole välttämätöntä jos omat sormet tuntuvat tutummilta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä puhutaan, joskus. olen kuullut monen ystävättärenikin sellaista käyttävän. On kovin paljon erilaisia tilanteita, kuka ..milloin ja mistäkin syystä tarvitsee tekokyrvän sekä on valmis hankkimaan sen.
Nykyisin on paljon naisia joille kiirellinen elämäntapa on arjen todellisuus ja tästä johtuen itsetyydytys on säännöllinen toimenpide. Jos on mahdollista ja homma toimii niin halua on vielä useammin. Tietysti sellaisen käyttö ei ole välttämätöntä jos omat sormet tuntuvat tutummilta.
Kahvipöydässäkö näistä juttelette?
Hei, mä oon auttanut kaveria muutossa, jolla oli vielä vibrat ja jortikat pakkaamatta, siinä ne oli levällään🤭 Siinä vähän naureskeltiin ja heitelteltiin vitsejä 😂
Vierailija kirjoitti:
Puhutteko kavereiden kanssa näistä "leluista" siinä missä meikeistä, harrastuksista, ruuista yms arkipäiväisistä asioista?
No en tod puhu! Aisaakeli jos mulle joku alkais kertomaan seksivälineistään... Eiköhän ole ihan yksityisasioita!
Onkohan miehellä testot ihan kohdillaan? Masennusta? Jos vaan haluaa nukkua?
Vierailija kirjoitti:
Olipas törkeästi sanottu 🙄
Kaverit tietää että meillä on leluja, mitä niillä, ei kuulu muille. Jokaisen parin seksielämä on oma asia. Ärsyttää jos joku alkaa kertoa kuinka täydellinen hän on alapäästään ja suihinottotaidoistaan
Vierailija kirjoitti:
Onkohan miehellä testot ihan kohdillaan? Masennusta? Jos vaan haluaa nukkua?
Ai on miehessä joku vialla kun haluaa vaan nukkua? Sitä ei saa työssäkäyvä äijä nukkua ilman, että aletaan diagnooseja tekemään... Pitäisköhän sen emännän mennä peilin eteen miettimään miksei ole seksiä?
Eikö aikuinen nainen osaa tehdä päätöksiä kysymättä laumalta?
Vierailija kirjoitti:
Eikö aikuinen nainen osaa tehdä päätöksiä kysymättä laumalta?
Nainen on laumaeläin.
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä itsekin tehdä aloitteita.. Eihän se mies aina nuku..
Luitko, että mies tekee pitkää duunipäivää? Mä kyllä annan puolisin levätä, silloin kun duunia on paljon. Hoitelen ite itseni ja odottelen taas yhteisiä hetkiä! Joku mieleinen apuväline on siis oikein hyvä itselle!
Meillä on vaikka mitä yöpöydän laatikossa. Yhdessä enimmäkseen mutta joskus yksin. En pärjäisi ilma :D
Taidan olla huippukivan paras asiakas, niin usein tulee tilattua, uusia ja tarjoukset käytän.