Seksilelut
Seksiä ei juuri ole, mies tekee pitkää työpäivää, haluaa vaan nukkua. Lelut itselle?
Kommentit (148)
Kuulostaa tutulta. Meillä vaan on lomautus kun korona vei duunipaikan kiinni. Mies on kireenä koko ajan vaikka se ei yhtään auta. Ei tee mitään muuta kun makaa sohvalla kyljellään koko päivän, illalla monesti nukahtaa siihen.
Ei toivoakaan läheisyydestä. Pitää kans käydä shoppaileen jellyjortikka, miten sen tilauksen hoitais ettei tuo mörkö huomaa. Vai onko väliä vaikka huomais…...
Jotain täytyy keksiä kun ei mihinkään voi lähteä tuulettumaan. Lenkkipolkua ei lasketa. Mikä piristäisi paremmin kuin seksi? Toinen vaan on niin stressaantunut ettei keskity mihinkään, ärhentelee vaan.
Meillä tietyt lelut piristää. Sovitaan etukäteen että huomenna leikitään. Kokeilkaa, kannattaa, lisää luottamusta ja myös läheisyyttä.
Kämppä täynnä kakaroita 24/7...….kumpaakaan ei kiinnosta yhtään ei edes lelut mitä löytyy, jostain..
Ootta sitten tilastopiikki. Nythän tutkimus on näyttänyt että seksiä piisaa kun ollaan kotona kaikes rauhas
Mulla mies tekee 3-vuorotyötä, ja mulla on leluja yksinäisiin iltoihin! Mies tietää niistä kyllä. Odottelen, koska otettais luontevasti mukaan yhteisiin hetkiin...
Vierailija kirjoitti:
Lelut on säälittäville runkkareille
Lelut on avoimille, rohkeille ja uutuuden- ja kokeilunhaluisille miehille, naisille ja pariskunnille.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea. Nyt vaan kaupoille.
Mä kans! Huippis, here I come 😛
En tulis toimeen ilman dildooni. Enkä miestäni. Kivaa yhdessä ja yksin :D :D
Vierailija kirjoitti:
En tulis toimeen ilman dildooni. Enkä miestäni. Kivaa yhdessä ja yksin :D :D
Täällä toinen! Välillä on kausia, ettei tuu kummankaan kanssa viriteltyä mitäön, välillä taas molemmat käy... Kyllä joka naisella sais olla jotain "pahan päivän varalle".
Päivällä miehelle whatsappis kuva dildosta, tulee pikaravia töistä kotiin....
Karantteeni saa mun puolesta jatkua! Ollaan etätöissä kesälomiin asti ja lounastauolla leikitään.
Hyvä idea. Nyt vaan kaupoille.