Onko paikalla ketään teho-osaston hoitajaa tai lääkäriä?
Monesti ihmiset sanoo, etteivät muista teholta mitään tai sitten on todella sekavia muistikuvia ja ovat olleet erittäin sekavassa tilassa siellä.
Olisi kiinnostavaa kuulla yleisesti hoitajan tai lääkärin kertomana, että mitä siellä teholla yleensä tehdään? Siinä mielessä miten vaan voitte julkisesti kertoa :)
Kommentit (10)
Kuule nuo asiat saat tietää ihan lukemalla tehoito-oppaista ja netistä, ääliö!
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne ole kaikki nyt kiireisenä hoitamassa koronapotilaita. Ei ehdi palstailla.
Eiköhän niillä ole työvuorot ihan niinkuin ennenkin. Ja työvuoron jälkeen vapaa-aikaa, joten taatusti joku palstaileekin. Nollatakseen aivonsa :D
Youtubessa lääkäri Alex George kertoo.
Ylläpidetään elämällä erilaisilla keinoilla, vaikkapa niitä verenpainetta ylläpitäviä lääkkeitä suoneen annostellen. Kaikenlaista perushoitoa on myös: potilaan puhdistelua ja suuhygieniasta huolehtimista. Vaikea kuvailla mitään yksittäistä "tehohoitoa", kun syyt teholle päätymiseen ovat niin moninaiset, kuten sitten saatava hoitokin.
Kysy tarkempi kysymys, jos haluat jotain lisää tietää. :)
Vierailija kirjoitti:
Kuule nuo asiat saat tietää ihan lukemalla tehoito-oppaista ja netistä, ääliö!
En minä sinulta mitään kysynyt, ääliö!
Ap
Minulla ainakin on paljon muistikuvia teholta. Olin viikon siellä. Nukutettuna olin aluksi ja siltä ajalta oli hurjia unia, vieroitusvaiheessa näin hallusinaatioita.
Sen jälkeen, kun minun annettiin tulla tajuihini, on aivan selvät muistikuvat, jopa siitä kun minut irroitettiin hengityskoneesta.
Eiköhän ne ole kaikki nyt kiireisenä hoitamassa koronapotilaita. Ei ehdi palstailla.