Haluaisin antaa lapselle nimeksi Yamaha, mutta en ole varma, onko se tytön vai pojan nimi?
Kommentit (20)
Suomeksi se tarkoittaa suurin piirtein vuori-lehti.
Nykyään on kiellettyä luokitella lapsia tytöiksi ja pojiksi. Lapsihan voi olla sukupuoleltaan vaikka mopo!
Minusta Evinrude olisi hyvä rumalle tytölle.
Jos tuon nimen meinasit tosissaan antaa, niin taitaapa olla unisex nimi, eli nimi sopii kaikille. Itse en nyt kuitenkaan ehkä mitään merkin nimeä antaisi...
hahaolipahauskajuttu kirjoitti:
Jos tuon nimen meinasit tosissaan antaa, niin taitaapa olla unisex nimi, eli nimi sopii kaikille. Itse en nyt kuitenkaan ehkä mitään merkin nimeä antaisi...
Olihan joskus sellainen perämoottorimerkki kuin Terhi (Valmetin tekemä).
Noniin oppilaat, pylly hyllyy ja maha pyörii. Yamaha maha pyörii. Yamaha, pylly hyllyy ja maha pyörii. Maha Yamaha maha!
Vierailija kirjoitti:
Miehet leuhki kavereilleen: Vedin Terhiä kymmenen kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet leuhki kavereilleen: Vedin Terhiä kymmenen kertaa.
Ja sen jälkeen siitä vasta lähtikin ääntä!
Miksi haluat nimetä lapsesi pianoksi?
Mä tapasin reilausreissulla japanilaisen pojan, jonka nimi oli Honda.
Minunkin mielestäni se on sukunimi. Niinkuin Suzuki tai Toyota. Jos haluaisin nimetä lapseni japaninkielisesti, käyttäisin ehkä mieluummin etunimeä niin ei tarvitsisi selitellä jos hän joskus vierailisi Japanissa.
Suzuki kuulostaa paremmalta kuin yamaha.
Kawasaki on paljon parempi. Sit vanhempana voi muuttaa nimensa Pappa-Tunaksi.
Takakura on muuten sekin ( ...ihan oikeasti) japanilainen sukunimi.
Se on japanilainen sukunimi.