Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko supernanny turvonnut kuningatar viktoria?

Vierailija
07.04.2020 |

Ihan saman näköinen 50 kg tuhdinpana vaan, ja suomenkieli hallussa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuningatar Viktoria oli kyllä melko tanakka itsekin, jos ei ihan nuoruudenmaalauksia katsella. Niin tai näin, en näe yhdennäköisyyttä, ellet puhu jostain elokuvasta tai TV-sarjasta jossa Victoriaa esittää joku 50-kiloinen tähtönen.

Tai sitten et puhukaan Englannin hallitsijasta sadan vuoden takaa, vaan olet joku aikamatkaaja tulevaisuudesta ja sinun ajassasi Ruotsin nykyinen kruununprinsessa on jo kuningatar. Ei hänkään supernannyä minun silmääni muistutua.

Vierailija
2/4 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuningatar Viktoria oli kyllä melko tanakka itsekin, jos ei ihan nuoruudenmaalauksia katsella. Niin tai näin, en näe yhdennäköisyyttä, ellet puhu jostain elokuvasta tai TV-sarjasta jossa Victoriaa esittää joku 50-kiloinen tähtönen.

Tai sitten et puhukaan Englannin hallitsijasta sadan vuoden takaa, vaan olet joku aikamatkaaja tulevaisuudesta ja sinun ajassasi Ruotsin nykyinen kruununprinsessa on jo kuningatar. Ei hänkään supernannyä minun silmääni muistutua.

Aika puusilmä olet. Lärvistä ihan samannäköisiä, mutta korjaus, on ehkä 70 kg painavampi kun viktuuria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka ei ole uskottava supernanny.

Vierailija
4/4 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla sulla luetun ymmärtämissä vaikeuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän