Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä virkaa ihastumisella?

Vierailija
07.04.2020 |

Ai ristus, että ottaa päähän tämä jatkuva kyseisen henkilön ajattelu, miettiminen pitääkö hän minusta. Sydämen tykyttäminen, kämmenten hikoilu, kouraisut vatsanpohjassa. Mieliala nousee ja sitten taas laskee, kun muistaa, ettei hän millään voi olla samoissa tunteissa ja ajatuksissa.

Argh! Laittakaa tämä loppumaan. Tarvitsen unta ja ruokaakin olisi hyvä syödä.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman paskin tunne. Onneksi vuosien myötä on vähin oppinut tuota tunnetta hillitsemään.

Terveisin Naispelko27

Hei Naispelko, missä olet ollut? Sun perääsi on täällä jo kyseltykin. Ja olet näköjään täyttänyt vuosiakin, onnittelut!

Vierailija
22/41 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voitte jäädä roikkumaan johonkin jos ei tyyppi ole edes kiinnostunut??? Kyllä se aidosti kiinnostunut mies lähestyisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika ennen kuin on liian myöhäistä.

Vierailija
24/41 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voitte jäädä roikkumaan johonkin jos ei tyyppi ole edes kiinnostunut??? Kyllä se aidosti kiinnostunut mies lähestyisi

Voihan siinä olla muutakin, esim. työpaikalla ei kaikilla ole kauheaa intoa alkaa sutinoimaan vaikka kiinnostaisikin.

Vierailija
25/41 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jos itse on ihastunut, niin miksi sen toisen pitäisi lähestyä? Eikö se ole ihastuneen asia tehdä itsensä tiettäväksi tälle ihastuksensa kohteelle? Tässä on tietenkin joku naisen logiikkaan littyvä jippo, mikä ei vaan aukea.

Vierailija
26/41 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne :( Koitetaan jaksaa.

Vierailija
27/41 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kaikki eivät ole sarjaihastujia. Esimerkiksi itsellä meni muutama vuosi ennen aitoa ja uutta ihastusta, kun nuoruuden suhde kariutui. Toki tunteet eivät tällöin olleet samanlaisia vaan pakit läsähti vasten kasvoja. Nyt ei taas hirveästi edes innostuta koko asia. Naiset ovat pääsääntöisesti ihan mukavia, mutta niin harvan kanssa kaikkea haluaisi jakaa.

Vierailija
28/41 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ihastuminen on ihan älytöntä.

Olen ihastunut elämässäni monta kertaa, ja koskaan en ole päässyt yksiin ihastumiseni kohteen kanssa, vaan vakavampiin suhteisiin olen joutunut "tyytymään" muihin. Kun ihastus muutamassa vuodessa on mennyt ohi. olen sitten ihmetellyt, mitä tuossakin tyypissä olen ollut näkevinäni. Muutaman kerran suorastaan pistänyt kädet kyynärpäitä myöten ristiin, ettei ruvettu seukkailemaan.

Ajattelen nyt, että ihastuessani heijastan toiseen ihmiseen kaikenlaisia omia toiveitani, enkä siksi näe häntä kunnolla sellaisena kuin hän on.

Vierailija
29/41 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, ihastuminen on ihan älytöntä.

Olen ihastunut elämässäni monta kertaa, ja koskaan en ole päässyt yksiin ihastumiseni kohteen kanssa, vaan vakavampiin suhteisiin olen joutunut "tyytymään" muihin. Kun ihastus muutamassa vuodessa on mennyt ohi. olen sitten ihmetellyt, mitä tuossakin tyypissä olen ollut näkevinäni. Muutaman kerran suorastaan pistänyt kädet kyynärpäitä myöten ristiin, ettei ruvettu seukkailemaan.

Ajattelen nyt, että ihastuessani heijastan toiseen ihmiseen kaikenlaisia omia toiveitani, enkä siksi näe häntä kunnolla sellaisena kuin hän on.

Oletko koskaan miettinyt, että olet aika hirveä kun tyydyt ihmisiin jotka ei oikeasti kiinnosta "vakavissa" suhteissa? Eihän se sun osalta ole vakavaa, lähtisit kumminkin sen ihastuttavan matkaan heti jos saisit mahdollisuuden.

Vierailija
30/41 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kuvittelenko vaan, mutta intuitio väittää kiven kovaa, että en ole tämän luonnonoikun kanssa yksin tällä kertaa.

Kärsimys siis jatkukoon, aivan kuin edes kykenisin tekemään asialle mitään.

Ap

Vierailija
31/41 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, kuvittelenko vaan, mutta intuitio väittää kiven kovaa, että en ole tämän luonnonoikun kanssa yksin tällä kertaa.

Kärsimys siis jatkukoon, aivan kuin edes kykenisin tekemään asialle mitään.

Ap

Miksi et muka pysty?

Vierailija
32/41 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan niin että välillä sattuu. Järjetöntä, en edes tunne häntä.

Ap

Vierailija
33/41 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin niin ikävä erästä. Mieliala napsahti alas heti kun tiesin että ei tulla näkemään aikoihin. Eikä ole noussut kunnolla ylös siitä.

Vierailija
34/41 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaikea tunne mutta ilman tunteita ei elämä ole elämää. En ymmärrä neuvoja että tukahduttaa ihastuminen. Ei sitä voi tikahduttaa eikä ihastunut halua edes tehdä niin kun ihastuneena on "elossa" enemmän kuin muulloin.

Vierailija
35/41 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että monikaan tekee niin kuin neuvon, mutta jos mitään epäselvyyttä on, ehkä kannattaa vain mennä sen ihastuksen perään tavalla tai toisella ja kestää sitten seuraamukset. Joko siinä koko oma maailma ja omanarvontunne särkyy tai sitten jotain ihanaa alkaa. Pointti lähinnä on se, että aikaa kuluu koko ajan. Olen käyttänyt omaa aikaani vuosia tällaiseen meininkiin, ja jos voisin yhden asian korjata elämässäni niin tämän. Olisin ottanut asiasta selvän, joko kerännyt potin tai kestänyt oman haaveeni naurettavuuden ja sitten jatkanut elämää. Kauheassa ihastumispöllyssä ei voi käsittää sitä ajatusta, että jostain voi tulla vielä ihanampi tapaus vastaan, jos juuri tämä ei menekään niin kuin haluaa. Minullekin tämä ajatus oli suorastaan väärin ja sotii sen ihastumisen (ei ihastumisen kohteen vaan ihastumisen) erityisyyttä vastaan. Suosittelen silti harkitsemaan ja miettimään asiaa.

Vierailija
36/41 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tässä mennyt jo pari vuotta ihastumisen kourissa. Hänen silmänsä ja hymynsä ne on niin lumoavat. Ihana muutenkin. Jestas, että mä leijun kun hänet näen. Kaipaan kosketusta. Tunteet sekoittaa ajattelua. Hän on vaan niin upea. Koska tää menee ohi? Oon miettinyt tunteeko hän myös minua kohtaan jotain. Hakee myös minun katsetta kuitenkin kaikkialla?

Vierailija
37/41 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienessä hiprakassa käsi hamuaa työpuhelinta, tuota ainoaa mahdollista yhteydenpitovälinettä. Se ei olisi hyvä idea!

Ap

Vierailija
38/41 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa on kulunut ja mieli on ollut jo pitkään apea. Ehkäpä se meni viimein ohi kuten toivoinkin.

Ap

Vierailija
39/41 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä sinusta, mutta näin naisena miellän että se ihastus on usein lähinnä seksuaalista vetovoimaa.

Mietin missä tunne fyysisesti tuntuu ja kuinka sitä käsitellä..

Onko se vain henkilökohtainen tarve jollekin fyysiselle lue: panetus.

Joskus ei näin ole, vaan lisäksi näkee kyseisen ihmisen hyvin ainutlaatuisena. Tällöinkin asian voi ottaa matkana miettimällä omia arvojaan ja mihin tämä uusi ihminen kolahtaa. Jos siis ei millän voi antaa pelkille tunteille valtaa.

Tässä oli hyvä pointti. Siis tuo, että mihin se ihastus kolahtaa. Täytyypä pohtia tuota! Olen parisuhteessa, mutta ihastunut yhteen puolituttuun. No, pitkässä parisuhteessahan näitä tulee ja menee aina silloin tällöin, mutta ahdistavaahan se on, kun ei näin saisi tuntea. Mitään en aio asialle tehdä, paitsi pohtia miksi olen juuri siihen henkilöön ihastunut.

Vierailija
40/41 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei kerta kaikkiaan mene ohi! Yleensä unohtuu aika äkkiä, jos joku on jäänyt mieleen. Nyt ei. Huoh...