Pohjois-Savossa on kesämökkien kysyntä kasvanut
Kommentit (14)
Syöksykierre kirjoitti:
350.000 ihmistä on lomautettuna, joten miten ihmeessä ihmisillä olisi enemmän maksuhalukkuutta tai -valmiutta kuin aikaisemmin. Mökkien hinnat ovat jo pudonneet 40% huippuvuosista ja olen varma, että sama kehitys jatkuu tulevaisuudessakin.
Ihan voit ylen sivulta itse katsoa uutisen.
Ei kaikilla ole tietenkään varaa ostella mökkejä, ei ole ollut ennenkään. Mutta niillä joilla on, näkyy nyt olevan mökkiloma mielessä nyt ja tulevaisuudessa. Säästyyhän sitä rahaa, kun ei säntäile kaukolomilla ja laskettelemassa Alpeilla ja Lapissa.
Ostan Virosta, etten tule kuormittamaan ja tauteja levittämään.
Pohjois-Savossa on maan halvimmat mökit, mitä olen katsellut. On siinä varaa hintojen vähän noustakin.
Se on vaan liian kaukana, mökille saisi olla enintään 100 km matkaa. Täällä Pirkanmaalla vastaava mökki on tuplasti kalliimpi.
Vierailija kirjoitti:
Pohjois-Savossa on maan halvimmat mökit, mitä olen katsellut. On siinä varaa hintojen vähän noustakin.
Se on vaan liian kaukana, mökille saisi olla enintään 100 km matkaa. Täällä Pirkanmaalla vastaava mökki on tuplasti kalliimpi.
No kaukanahan jokainen paikka toisille on. Pohjoissavolaisille Pohjois-Savo on aika lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Oikein kiva. Varmaan olet sitten jo Virossa, koska sinne ei nyt pääse.
Kyllä mökkeily varmasti on kova sana tulevana kesänä. Vuokramökeistä tulee kova kysyntä, ja moni maksukykyinen haluaa oman, jossa voi olla vaikka koko kesän. Tai pidempäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Syöksykierre kirjoitti:
350.000 ihmistä on lomautettuna, joten miten ihmeessä ihmisillä olisi enemmän maksuhalukkuutta tai -valmiutta kuin aikaisemmin. Mökkien hinnat ovat jo pudonneet 40% huippuvuosista ja olen varma, että sama kehitys jatkuu tulevaisuudessakin.
Ihan voit ylen sivulta itse katsoa uutisen.
Ei kaikilla ole tietenkään varaa ostella mökkejä, ei ole ollut ennenkään. Mutta niillä joilla on, näkyy nyt olevan mökkiloma mielessä nyt ja tulevaisuudessa. Säästyyhän sitä rahaa, kun ei säntäile kaukolomilla ja laskettelemassa Alpeilla ja Lapissa.
Minulla on itsellänikin mökki Pohjois-Savossa, enkä usko, että sen hinta lähtisi nousuun tänä vuonna. Ihmisten maallemuuttohaluista ja mökkeilyinnosta on puhuttu jo 80-luvulta saakka, eikä sitä päivää vain ole vastaan tullut
Hullu menee savoon hullujen sekaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pääse Savoonkaan.
Oma mökkini on kylläkin Pohjois-Karjalassa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pääse Savoonkaan.
Kaikkialta muualta pääsee paitsi Uudeltamaalta ja Ahvenanmaalta.
Kuukausi sitten joku kirjoitti palstalla että kukaan ei osta hienoa kesämökkiä Kuopion läheltä. Ehkä hänkin saa nyt mökkinsä myytyä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viroon pääsee vaikka soutamalla.