Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiseksi minun pitäisi muuttua, jotta saisin naisen itselleni?

Vierailija
07.04.2020 |

Olen itsekin nainen, mutta en jotenkin koskaan ole kelvannut naisille. Koskaan elämäni aikana kukaan nainen ei ole tehnyt aloitetta suuntaani ja itse olen saanut pakit pari kertaa naisilta, jos olen koettanut aloitetta viritellä, joten on täytynyt tyytyä mieheen. Haluaisin kohdata hyvännäköisen, ulkoisesti hyvin naisellisen, lempeäluonteisen ja älykkään noin 50+ naisen. Miten voisin tehdä vaikutuksen sellaiseen? Olen itse koulutettu, työssäkäyvä, sosiaalisilta taidoiltani kömpelö, feminiinisen näköinen ja erittäin huonoitsetuntoinen nainen. Kaikki vinkit kehiin, kiitos!

T. Nainen 35+

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ne naiset ole olleet heteroita? Kokeile tinderiä

Vierailija
2/19 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile itsetunnon nostatusta toisin keinoin ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ala muuttamaan iteseäsi, se on suurin virhe. Teeskentelemällä voit saada jonkun (tod.näk narsistin, joka tykkää, kun sä meet vaikka mutkalle sen ohjailuista) vähäksi aikaa, mutta ei sellainen kestä. Kehitä itseäsi ja itsetuntoasi, mikään muu ei pitkällä tähtäimellä kannata.

Vierailija
4/19 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala juttu varmaan kun naiset haluaa aina tulla saalistetuksi, ja siitä johtuu että kaikki vain odottaa.

Vierailija
5/19 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrita olla mielenkiintoisempi

Vierailija
6/19 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteronaiset eivät kiinnostu sinusta vaikka päälläsi seisoisit. Sulje siis heidät pois hakukriteereistäsi kokonaan ja keskity lesboihin ja bi-naisiin. Muuta vinkkiä en heterona osaa antaa.

Vierailija
7/19 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai ne naiset ole olleet heteroita? Kokeile tinderiä

En tiedä heidän statuksestaan, tai noh, yhdestä tiedän (paras kaverini, joka on lesbo). Hän siis ei kiinnostunut minusta, kun koetin häntä hienovaraisesti vikitellä parikymppisenä. Häntä en kiinnostanut lainkaan, mutta ei hän siitå suuttunutkaan.

Tärkeimmältä ihastukseltani ikinä sain pakit (elämäni traumattisimpia kokemuksia); hänen suuntautumistaan en tiedä. Parilta puolitutulta kaverilta oon saanut pakit ihan hienovaraisesta kiinnostuksesta jo (heidän statuksestaan en tiennyt, mutta ilmeisesti seurustelivat miesten kanssa kumpikin). Olem käymyt parilymppisenä kerran lesbobileissä ja niissä kukaan ei lähestynyt. Tinderiä en ole koskaan käyttänyt, sillä en halua seksisuhteita ja inhoan kyseisen sovelluksen pinnallisuutta jo ideatasolla.

Vierailija
8/19 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ala muuttamaan iteseäsi, se on suurin virhe. Teeskentelemällä voit saada jonkun (tod.näk narsistin, joka tykkää, kun sä meet vaikka mutkalle sen ohjailuista) vähäksi aikaa, mutta ei sellainen kestä. Kehitä itseäsi ja itsetuntoasi, mikään muu ei pitkällä tähtäimellä kannata.

Ajattelin vain, että täytynee muuttaa itseäni, sillä flaksi on ollut pyöreä nolla naisten kohdalla.

T. Ap

Vierailija
9/19 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tee aloitteita paitsi ehkä kerran 10v sitten. Et halua käyttää Tinderiä. Et halua siis tehdä mitään, vaan odottelevat vaan passiivisena. Keskivertoheteromies saa kymmenen pakkia ennen yhtä onnistumista. Mieti sitä.

Vierailija
10/19 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tee aloitteita paitsi ehkä kerran 10v sitten. Et halua käyttää Tinderiä. Et halua siis tehdä mitään, vaan odottelevat vaan passiivisena. Keskivertoheteromies saa kymmenen pakkia ennen yhtä onnistumista. Mieti sitä.

Pitäisikö mun mennä johonkin lesbobileisiin joskus ja yrittää varmuuden ja treenailun vuoksi tyyliin kaikkia ja saada sitten pakkeja koko ajan? Minkäköhän juoman turvin uskaltaisin tehdä niin? (Oon normaalisti absolutisti).

T. Ap

Vierailija
11/19 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ois hyvä iskulause? Olisiko tällainen hyvä: "sorry, että oon näin epämiellyttävän näköinen ja muutenkin ihmisenä tylsää seuraa, mutta mentäiskö treffeille?"

T. Ap

Vierailija
12/19 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ois hyvä iskulause? Olisiko tällainen hyvä: "sorry, että oon näin epämiellyttävän näköinen ja muutenkin ihmisenä tylsää seuraa, mutta mentäiskö treffeille?"

T. Ap

Tuo oli vain realistinen esimerkki, sillä en kykene hienovaraisempaan iskemiseen nopeatempoisessa tilanteessa. Rauhallisemmassa tilanteessa olen yhtä kömpelö, mutta toisella tavalla. Työ- ja opiskelujutuissa olen ollut hyvä ja saanut hyviä arvosanoja helposti, mutta sosiaalisesti olen täysin ala-arvoisen huono.

T. Ap

Vierailija
13/19 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heeelp!!! Harmittaa olla näin epätoivoinen ja haluaisin löytää jonkun lohduttajan edes, kun itkettää vieläkin ne muutama vuosi sitten saamani viimeisimmät pakit. (Olen vieläkin ihastunut siihen samaan ihmiseen oikeasti).

T. Ap

Vierailija
14/19 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, voisikohan sulla olla asperger-piirteitä? As-ihmisissä on keskimääräistä enemmän homoseksuaaleja, ja ovat usein sosiaalisesti kömpelöitä. Ehkä jokin neurokirjon keskusteluryhmä ja/tai deittipalvelu olisivat hyödyksi? Ainakin saisit vinkkejä sosiaalisesti kömpelöiden parisuhdeviidakkoon.

Vierailija
15/19 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetoaako myös lesbonaisiin raha ja valta, kuten se heteronaisiin vetoaa?

Vierailija
16/19 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah, odotat naisten aloitetta siis? Tervetuloa miesten maailmaan.

Vierailija
17/19 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öh, voisikohan sulla olla asperger-piirteitä? As-ihmisissä on keskimääräistä enemmän homoseksuaaleja, ja ovat usein sosiaalisesti kömpelöitä. Ehkä jokin neurokirjon keskusteluryhmä ja/tai deittipalvelu olisivat hyödyksi? Ainakin saisit vinkkejä sosiaalisesti kömpelöiden parisuhdeviidakkoon.

Ei minulla ainakaan ole sellaista diagnoosia. Tiedän teoriassa, miten jonkun naisen/miehen voisi iskeä ja nuorempana luin aiheesta useita kirjojakin (yritin tehdä tosin miehiin vaikutusta ja muutaman onnistuin saamaan suhteeseen). Menin aika pilkuntarkkaan niiden kirjojen ohjeiden mukaan niissä tutustumisjutuissa. Pari tuttuani ihmettelivät sitä suuresti, kun siis kuulemma ne neuvot olivat kovin amerikkalaistyylisiä, eivätkä edes toimisi Suomessa.

Ehkä jostain sellaisesta keskusteluryhmästä voisi olla iloa kyllä, tosin en tiedä sellaisia. Olen kaihtanut aiemmin deittipalstojakin, mutta ehkä mun on sellaiseen myönnyttävä jossain vaiheessa.

T. Ap

Vierailija
18/19 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan ehkä idealisoida naisia jotenkin ja ovathan he huomattavasti paremman näköisiä ja eroottisessa mielessä kiinnostavampia kuin miehet. Toisaalta ehkä on yksinkertaisempaa vain tyytyä miehiin, kun naiset on niin vaikeita tutustumismielessä. Ei heistä kukaan ole minusta kiinnostuneita tositarkoituksella, eikä minulla ole aavistustakaan siitä, mitem jonkun naisen saisin iskettyä. Tulee sellainen olo kuin "homostelisin", jos hankin miehen seuralaiseksi, vaikka olenkin itse nainen.

T. Ao

Vierailija
19/19 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups, parit typotkin tuli. Sorry.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi