Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on mökkikarkurin häpeä, kun palaa pölyn laskeuduttua pääkaupunkiseudulle?

Vierailija
07.04.2020 |

Joutuu selittelemään parkkipaikalla tai naapureille missä ollut 2-3kk. Työyhteisölle, tutuille.

Onhan se nolo tilanne.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😁

Vierailija
2/16 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kokee, etteivät suositukset/säännöt/määräykset koske itseä, ja on sillä tavalla kokemus toisten yläpuolella olemisesta, tuskin on kykenevä kokemaan häpeääkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun tuttavapiiriin kuuluisi tämmöinen nolo, niin en antaisi unohtaa ikinä. 

Vierailija
4/16 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kokee, etteivät suositukset/säännöt/määräykset koske itseä, ja on sillä tavalla kokemus toisten yläpuolella olemisesta, tuskin on kykenevä kokemaan häpeääkään. 

No siis kyllähän tämmöinen käytös viittaa vahvasti narsismiin, eikä se lähipiiri ehkä uskalla koston pelossa edes kritisoida. 

Vierailija
5/16 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pormestari Jan Vapaavuori määrää mökkikarkurit pidätettäviksi ja heidät viedään pariksi viikoksi jalkapuuhun kahlittuna Senaatintorille.

Vierailija
6/16 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on mökkikarkuri?

Vierailija
7/16 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on??

Olispa hauska nähdä tää todella oudolta vaikuttava yhteisö jossa jotkut palstakommentoijat tuntuu asuvan.

Jää hyasintti ämpäritkin toiseksi noille. 

Vierailija
8/16 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pormestari Jan Vapaavuori määrää mökkikarkurit pidätettäviksi ja heidät viedään pariksi viikoksi jalkapuuhun kahlittuna Senaatintorille.

Siinä voi sitten vapaasti käydä yskimässä naamalle?

Vierailija
9/16 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskan länsirannikolla ovat puhkoneet pääkaupunkiseudun kilvissä olevien koronakarkureiden autojen rankaita. Jokunen lääkärikin joutunut uhriksi. Laita siis ainakin heippalappu auton kylkiin!

Vierailija
10/16 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisten itkentää.

Vierailija
11/16 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pakenin mökille jo kolme viikkoa sitten ennen kuin Uudenmaan eristämisestä edes puhuttiin. Tiedoksi vaan että kaikki ne ihmiset, joille kerroin lähteväni mökille, pitivät sitä ihan itsestäänselvyytenä että lähden sinne, kun minulla siihen mahdollisuus on. Kukaan ei ollut sitä mieltä että minun pitäisi sieltä palata kun niin kerran suositellaan. Olivat lähinnä puulla päähän lyötyjä siitä kuinka tyhmiä päättäjämme voivat olla.

Päätöksen mökille lähtemisestä tein jo helmikuun alussa, eikä minulla ihan rehellisesti sanoen silloin käynyt edes mielessä sellainen vaihtoehto ettei sinne meneminen olisi suotavaa. Olen vain ylpeä siitä että kykenen ajattelemaan asioista omilla aivoillani toisin kuin moni muu ja päättelemään itse mikä on oikea tapa toimia kussakin tilanteessa.

Vierailija
12/16 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko kaikki ei-mökkikarkurit tulleet hulluiksi vai ovatko ne aina olleet hulluja?

Vierailija
13/16 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jotka pääsivät mökille pakoon olisivat voineet antaa kaupunkiasuntonsa käyttöön niille joilla on todella ahdasta.

Olisin todellakin mennyt mökille jos mulla olisi mökki.

Vierailija
14/16 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät osaa hävetä. Asun "mökkipaikkakunnalla" ja helsinkiläiset ihan rehvastelevat kaupassakin sillä, miten onnistuivat lähtemään ennen eristystä. Saisivat kyllä hävetä, väestö täällä on hyvin ikääntynyttä eikä paikkakunnalla ole edes tehohoitovalmiutta, sitä tarvitsevat lähetetään toiseen kaupunkiin 150km päähän. Eivät ehkä tuoneet koronaa tullessaan mutta eivät he sille immuneja ole täälläkään sitten kun sen joku pösilö lopulta tänne tuo.

Vierailija
15/16 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jo lähtenyt mökille ja pysynyt terveenä, niin ei kai kukaan ole niin hullu, että palaisi pk-seudulle nyt, kun epidemia pahenee koko ajan.

Sitä paitsi ilmeisesti Uudenmaan saarto lopetetaan jo 19.4 lähtien. Ehkä tilalle tulee sitten jotain erityyppisiä rajoituksia esim tasaisesti koko maahan.

Vierailija
16/16 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian taas ajankohtaista..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi