L'oreal Excellence Creme- ei koskaan enää!
Järkyttävä myrkky, siis hiusväri. Käytän sen nyt loppuun osissa mutta tän jälkeen ei koskaan enää.
Viimeksi tuli pahoja oireita.
Toivottavasti ei nyt.
Kommentit (30)
Laitan väriä vain kriittisiin kohtiin.
Mammat ei halua että muut naiset näyttää hyvältä, siksi ovat niin olevinaan hiusvärejä vastaan. Minä saan hiusvärillä kauniin kuparin väriset hiukset ja miehet tykkää 😘
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa, mitä mulle kävi kun vielä kestovärjäsin kulmakarvoja. Siedin sitä hyvin kauan aikaa ilman mitään reaktioita, kunnes yhden kerran jälkeen alkoi hirveä kutina muutamaksi päiväksi, ja yhtenä aamuna heräsin silmien ympäristö niin turvonneena, etten pystynyt katsomaan sivulle. Turvotus laski allergialääkkeellä ja jääkylmällä vedellä, mutta ei ollut kivaa. Se oli viimeinen kerta kun värjäsin, pelottaa ajatella, millainen tuosta vielä pahempi reaktio voisi olla.
Joissain kulmaväreissä on myös PPD:tä. Kannattaa lukea INCI ja jättää ne kaupan hyllylle.
Jaa. Ei mulla ole tullut mitään oireita. Olet allerginen. Ei kyse ole siitä että vain tämä tietty väri olisi jotenkin muita huonompi. Niissä paketeissa on ne herkkyystestaus-suositukset, ei ne huvikseen niissä lue. Lakkaa olemasta lapsellinen ja syyllistämästä hiusväriyhtiötä siitä, ettet itse tehnyt yliherkkyystestiä.
Vierailija kirjoitti:
Mammat ei halua että muut naiset näyttää hyvältä, siksi ovat niin olevinaan hiusvärejä vastaan. Minä saan hiusvärillä kauniin kuparin väriset hiukset ja miehet tykkää 😘
Mitä ruosteisempi katto, sitä märempi kellari :3
No ei voi olla mitään tapahtunut, jos käyttää loppuun viitsit. Niele oikein kurkusta loput alas. Ei mitään hätää edelleenkään, lupaan sen. (*sarkastista naurua*)
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Ei mulla ole tullut mitään oireita. Olet allerginen. Ei kyse ole siitä että vain tämä tietty väri olisi jotenkin muita huonompi. Niissä paketeissa on ne herkkyystestaus-suositukset, ei ne huvikseen niissä lue. Lakkaa olemasta lapsellinen ja syyllistämästä hiusväriyhtiötä siitä, ettet itse tehnyt yliherkkyystestiä.
Olen vuosikymmeniä värjännyt eikä koskaan ole tullut oireita.
Kyse on tästä uudesta väristä: L'oreal Excellence Creme.
Ja tämä on varoitus muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei maksa se paketti niin paljoa, ette raaskisi heittää pois. Älä leiki terveydellä, allerginen reaktio hiusväriin ei ole leikin asia!
No ei mutta laitoin vain n. 1/10 siitä väristä eli vähän kerrallaan.
Voi typerystä! Ei sillä tuotteen määrällä ole väliä. Se ainesosa jolle olet herkistynyt altistaa myös pienemmälläkin määrällä. Tajua jo. Kun hengitystiet turpoavat se ei ole leikin asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiusten värjääminen on muutenkin jo niin passé
Mulla on valkoinen tyvikasvu, siksi.
Moni vaalentaa hiuksiaan vitivaaleiksi, joten sen takia ei kannata värjätä. Tumma harmaa on ruma väri, mutta vitivalkoinen ei ole.
Laitoit vettä? Ja käytät osissa?
Kannattaiskohan lukea ne ohjeet...