Onko kaikki muut jo saaneet sen koronainfon?
Mun kaverit on saaneet sen, osa jo lauantaina, mutta ainakaan tänne Stadin Kaarelaan ei ole tullut. Onko jakaja jättänyt välistä, vai puuttuuko vielä muiltakin?
Kommentit (32)
Pirkanmaalla meille ei ole tullut. Onhan tässä keskiviikko ja torstai aikaa, tänään ei postia jaeta ja perjantaina on jo pyhä.
e o näkyny - eikö sen pitäny tulla jo kolme viikkoo sit?
Vierailija kirjoitti:
Pirkanmaalla meille ei ole tullut. Onhan tässä keskiviikko ja torstai aikaa, tänään ei postia jaeta ja perjantaina on jo pyhä.
Tulee kai jonkun mainosjakelun toimittamana, joten pohdin noinkohan täällä jakajat viitsii tällä kertaa jakaa.
Tuli tänään, mutta heitin sen avaamattomana roskikseen. Hallitukselta ja THL:ltä on tullut niin paljon huttupuheita, että en kaipaa heidän infoilujaan. Etsin tietoni paremmista lähteistä.
Turussa asun, ei ole vielä kirjettä näkynyt.
En tiedä. En ole käynyt postilaatikolla. Mulla on kaikki laskut e-laskuina, joten mulle ei tule mitään tarpeellista postia.
Ei ole tullut vielä. Täällä Hämeessä ei hättäillä.
Kyllä olen sairastanut jo sen Koronan. Kiitos vaan.
Tänne Vantaan Myyrmäkeen tuli ainakin. Sisältää ihan perusinfoa, ei mitään uutta ihmeellistä.
Sain sen viime viikolla. Postinumeroalue 00180.
Mulla on mainoskielto. Mahtaako tullakaan, jos mainosjakajat jakaa?
Tuleeko se nimellä vai jonkun mainospostin välissä? Ainakin Postiset on meillä mennyt saman tien lehtiroskiin.
Lauantaina tuli mainospostin mukana. Jos on mainoskielto niin ei sit varmaan jaeta. En ole vielä jaksanut lukea kuin otsikot.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko se nimellä vai jonkun mainospostin välissä? Ainakin Postiset on meillä mennyt saman tien lehtiroskiin.
Meille tuli omana lähetyksenä, si siis muuta postia samalla kertaa. Ja mainostenjakajan tuomana, ei Postin.
Vierailija kirjoitti:
Lauantaina tuli mainospostin mukana. Jos on mainoskielto niin ei sit varmaan jaeta. En ole vielä jaksanut lukea kuin otsikot.
Meillä on mainoskielto ja jaettiin tuo. Ja nyt oikeasti vähän sitä järkeä päähän :) Miksi tärkeä kansalaisinformaatio laitettaisiin jakeluun jossa se jäisi jakamatta koska laatikossa lukee ei mainoksia? Ihan tosi..
Ei ole tullut.
T. Lauttasaaresta