Kunnon orgasmi-- itkettää
Onko täällä ketään muuta, joka esim saatuaan pitkästä aikaa tai saatuaan oikein kunnon orgasmin, alkaa sen jälkeen kyynelehtiä?
Siis ei surusta vaan silkasta ilosta ja mielihyvästä ja kaikesta.
Mies säikähti ensimmäisen ja toisenkin kerran, nyt on jo tottunut.
Ei tätä joka kerta tapahdu mutta edelleen usein kuitenkin.
Kommentit (6)
Minulla sama. Kun minulle tulee orgasmi, minä valitan ai, ai, aaaiiiii jne. Aluksi huusin jopa apua, mutta silloinen miesystävä (nyxä) sanoi, että siitä tavasta on päästävä pois, muuten naapurit soittavat hätäkeskukseen.
Ja sitten orgasmin loputtua itken kun tuntuu niin ihanalta. Mies on jo tottunut siihen eikä enää luule, että olen satuttanut häntä. Isohan se kieltämättä on, mutta ei niin suuri, etten sitä kestä.
"Mies on jo tottunut siihen eikä enää luule, että olen satuttanut häntä."
Ajatus menee tietysti niin, että mies luuli alussa satuttaneensa minua.
En ihan itke, mutta vesi tulee helposti silmänurkkiin. :)
Vierailija kirjoitti:
"Mies on jo tottunut siihen eikä enää luule, että olen satuttanut häntä."
Ajatus menee tietysti niin, että mies luuli alussa satuttaneensa minua.
Taidatkin olla se mies :)
Eksä itki yhdynnän jälkeen ja tuntui pahalta kun luulin, että olin tehnyt jotain väärin tai käyttänyt häntä hyväkseen. Koko hommassa oli hölmöä se, etten rohjennut kysyä miksi itki mutta selvisi se sitten jälkeen päin, että nautti kovasti!
What do you want to do ?
New mailCopy
Joskus suhteen alkuvuosina vaimolle tapahtui tuota. Ei liene epätavallista. Se tosin hämmensi, kun tämä tapahtui joskus itsellenikin. Oli ihanan hellää ja pitkä sessio, vaimo oli päälläni ja kun tulin, pian tuli myös sellainen mielihyvän tunne, että itkukin tuli. En ole erityisen herkkä mies, enkä tosiaankaan ruukaa kyynelehtiä, mutta ei tuo kokemus huonoa tehnyt.