Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan naiset kokoontuu taukohuoneessa, useemman kerran päivässä.

Vierailija
07.04.2020 |

Aika pieni huone ja monta ihmistä. En tajua tota huolettomuutta tällaiseen aikaan. Moni varmaan pitää minua nipona, kun en sinne mene nauramaan ja suu vaahdossa puhumaan. Mitenkäs teidän työpaikoilla, vieläkö yhteisiä vapaahetkiä vietetään?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta koko porukka sairaana tai ainakin karanteenissa.

Vierailija
2/14 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama homma, puhutaan vaan kuinka hirveää on että ei pääse kynsihoitoon tai kampaajalle, "siis mä oon niin paniikissa jos nyt kampaamot suljetaan", nauretaan ja pidetään hauskaa, tuntuu siltä että ketään ei kiinnosta, eikä mietitytä talous tilanne et kuka tahansa saattaa tälläsen aikana joutua työttömäksi.

En yhdy pinnallisiin asioihin, mielestäni se ulkonäkö on tässä tilanteessa ihan sivuseikka, nälkäsiä suita ruokittava ja jos nyt tulee irtisanominen niin kusessa ollaan, jo senkin takia et kelalla ja liitolta pitkät jonot, ja rahat loppuu sieltäkin ennen pitkään kesken, kuulemma voi mennä kuukausia jonojen takia et jotakin tulee sieltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon siivooja ja ärsyttää kun moni jää keskelle käytävää juttelemaan jonnin joustavista asioista, siinä ne nököttää keskellä kapeaa käytävää, ja aivan turhaa on niin paljon kohteessa nauramassa ja juomassa kahvia, itsellä työt painaa päälle ja nämä vaan istuu ja juttelee ja juo kahvia, ja siitä vielä maksetaan, moni vois mennä kottiinsa juomaan kahvinsa ja nauraa höröttämään

Vierailija
4/14 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmiset tajua. Läheinen naapuri on tehohoidossa, tauti on todella raju joillekin. Mut täälläkin nää vaan kerääntyy porukoihin eikä välitä ohjeista yhtään.

Vierailija
5/14 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

RyhmäSeeeex??

Vierailija
6/14 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pääasiassa miehiä töissä, mutta samalla tavalla kaikki kokoontuvat meilläkin. Usein on melkein 10 ihmistä samassa tilassa. Koronan takia tilaukset ovat vähentyneen, niin taukoaikaa on vielä tavallista enemmän.

Vierailija
7/14 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään näkynyt taas suuria joukkueita jalkapallo kentillä, isoja porukoita kauppa keskuksissa yms, eipä tunnu olevan millään muulla kuin itsellä väliä, kunnes iskee omalle kohdalle

Töissä naiset vaan kokoontuu juoruamaan ja nauramaan, ei sillä saa sitä nauraa, mutta ihmettelen että henkilökuntaa niin paljon vaikka selvästi puolellakaan heistä ei ole mitään muuta tekemistä kuin istua, syödä ja juoruilla, eli ovat turhaan töissä, ei pitäisi maksaa turhaan palkkaa kun muutenkin talous tiukilla, suoraan vaan joko lomautus tai irtisanominen

Vierailija
8/14 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon työpaikan ainoa nainen ja koetan pitää taukoni eri aikaan mutta aina nuo änkeevät samaan aikaan. Näin on ollut kyllä ennenkin. Tartten tauot opiskeluun muutenkin, en joutavien jutteluun. Joskus puhutaan työasioita ja se on sitten kyllä ok.

Vierailija
9/14 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja te olette vauhkoja. Miten ne terveet ihmiset siellä taukotilassa toisiaan sairastuttavat? MITEN?

Vierailija
10/14 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä terveyskeskuksen polilla pidetään päivittäin palaveri pienessä muutaman neliön arkistohuoneessa, läsnä parikymmentä hoitajaa / lääkäriä. Minä en ole osallistunut.

Vierailija
11/14 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin oliko se 5+ vai 10+ rajoitus...

Vierailija
12/14 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja te olette vauhkoja. Miten ne terveet ihmiset siellä taukotilassa toisiaan sairastuttavat? MITEN?

Miten ne tietävät olevansa terveitä? MITEN?

Vierailija
13/14 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki on etätöissä, joten kokoonnumme kahville virtuaalisesti.

Vierailija
14/14 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siten että voi olla oireettomana joka tarttuu toiseen niin et toinen taas voi joutua teholle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme