onko siihen THL:n kutsuun "pakko" suostua?
jos siis se testikirje tulee, alkavatko hankaliksi jos ei halua mennä altistamaan itseään?
Kommentit (49)
Minä minä minä MINÄ MINÄ MINÄÄÄÄÄH!
Mikä testikirje?
t. uutispimennossa
Ei. Se on vapaaehtoinen. Luki kyllä siinä uutisessa.
Ei ole muita pakkoja kuin verot ja kuolema.
Ei eläinkokeille --käyttäkää ex-kansanedustajia.
Muistakaa, nyt on poikkeustila. Olisi syytä osallistua, eikä pelkästään ajatella omaa napaansa. Joskus on astuttava oman mukavuusalueen ulkopuolelle. Se hetki on NYT!
menet, kun on kutsuttu! kirjoitti:
Muistakaa, nyt on poikkeustila. Olisi syytä osallistua, eikä pelkästään ajatella omaa napaansa. Joskus on astuttava oman mukavuusalueen ulkopuolelle. Se hetki on NYT!
Mikäs se parempaa kuin iskeä heikolla hetkellä. Ja lampaat tottelee.
Olen menettänyt luottamukseni niin vakavasti tuohon ammattikuntaan etten mene. Jos lähikahvilasa käydessä sai kuulla omia potilastarinoitaan niin mulle ainakin riitti. Siellä ei kukaan pidä turpiaan kiinni.
menet, kun on kutsuttu! kirjoitti:
Kuulun riskiryhmään, ja testattavaksi meneminen vaatisi joukkoliikenteellä kulkemista. On mahdollista, että THL saisi minusta negatiivisen testituloksen, mutta saisin tartunnan testausmatkalla. Kannattaako?
Niin, kontakteja pitäisi välttää yhteisön turvallisuuden vuoksi, mutta sitten pitäisi joidenkin mielestä yhteisöhengessä mennä tuonne...
menkööt ne jotka haluaa
On tämä kyllä kanssa melkoista. Ensin purnataan keskustelupalstoilla, että pitäisi tehdä vasta-ainetestejä. Sitten kun THL ilmoittaa alkavansa tehdä vasta-ainetestejä, niin purnataan keskustelupalstoilla, että ei taatusti lähdetä altistumaan mihinkään labraan. Eikö siis mikään kelpaa... Tai no siis toki kelpaa se, että ne vasta-ainetutkimuksissa käy Joku Muu, en Minäminäminä. Nyt ihmiset pikkusen talkoohenkeä mukaan tähän hommaan, kansakunnan etu oman edun edelle!
Ei tietenkään ole pakko. Tieteelliset tutkimukset ovat vapaaehtoisia. Ainoa seuraus on se, että tutkimuksiin osallistuneiden määrä on vain sitten yhtä pienempi.
Vierailija kirjoitti:
On tämä kyllä kanssa melkoista. Ensin purnataan keskustelupalstoilla, että pitäisi tehdä vasta-ainetestejä. Sitten kun THL ilmoittaa alkavansa tehdä vasta-ainetestejä, niin purnataan keskustelupalstoilla, että ei taatusti lähdetä altistumaan mihinkään labraan. Eikö siis mikään kelpaa... Tai no siis toki kelpaa se, että ne vasta-ainetutkimuksissa käy Joku Muu, en Minäminäminä. Nyt ihmiset pikkusen talkoohenkeä mukaan tähän hommaan, kansakunnan etu oman edun edelle!
Katsos kun keskustelupalstoilla kommentoi useampia ihmisiä.
Itse ainakin osallistuisin innolla.
Voit kohdata uuden rakkauden ja hän saa sinulta huomenlahjaksi koronan, pari viikkoa, olet tartuttanut.
Olet ehtinyt jo hänelle kertoa, että et noudattanut vasta-ainetestikutsua.
Hän voi haastaa sinut oikeuteen.
Ei tietenkään.
Mutta olisihan aivan loistavaa jos saisi tietää jo sairastaneensa sen. Muuttuisi elämä huomattavasti helpommaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mistä löydän mistä puhutaan?
Hesarin sivulta.
Ei ole pakko, mutta kyllä se talkoohengen vuoksi olisi erittäin suotavaa osallistua!