Miksi mulle ilkeillään
En pysty hengittämään ilman ahdistuksen tunnetta kun eräs henkilö kiusaa mua jatkuvasti. Hän saa pompotella mua miten haluaa ja jos yritän puolustaa itseäni niin mun pitää hävetä sanomisiani. En tykkää tästä yhtään.
Kommentit (13)
Kasvata selkäranka ja pistä kovalla takasin niin siihen se loppuu. Yhdet sakot ja ehkä ehdollinen tuomio on pieni hinta mielenrauhasta.
Ihan kuin ihmiset haluais että joudun hoitoon uudestaan kun matkitaan mun puhe ääntäkin.
Olen pyytänyt normaalia käytöstä mutta ei. Millään ei ole väliä mitä sanon kun kaikki kiusaajani saa riidan aikaan ihan mistä vaan. Ja se että äänensävyyn puututaan on tosi ilkeetä.
Missä kiusaaminen tapahtuu? Työpaikalla?
Missä tämä ilkeily tapahtuu?
Itse en pidä yhteyttä lainkaan sellaisiin ihmisiin, jotka ovat minulle ilkeitä. Blokkaan kaikki väylät, jos se sitä vaatii. Ei paljoa kukaan hypi silmille, kun näyttää niille missä raja kulkee.
Jos joudun sietämään ilkeilyä jossain missä minun on pakko olla, eli ei ole vaihtoehtona estää jonkun ihmisen ilkeilyä minua kohtaan, niin olen joko välittämättä, tai sitten annan takaisin jollain sellaisella keinolla johon ei ole mitään lisättävää.
Hyvä että joku vastaa asiallisesti. Olen siis ihan joka päivä joutunut kestämään tätä ilkeilyä kotonani myös. Se ei lopu millään. Aika varmasti ainoa keino on muuttaa tosi kauas asumaan yksin johonkin ulkomaille .
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen ja sairastuin kiusaamisen takia masikseen ja paniikkihäiriöön. Päätin itse muuttua samanlaiseksi k-pääksi jotta selviän. Lopulta mun psyykkeen viimeisetkin rippeet hajosivat ja jouduin hoitoon ja pillereille. Kadun syvästi sitä minkälainen ihminen olin peruskoulun 8-luokalta työelämän alkuvuosiin.
Tsemppiä, ei tätä maailmaa ole tehty empaattisille ihmisille :( Hoidossa ja terapiassa käyn yhä.
Olen itse kokenut samaa sillä erotuksella, etten kiusaa heikompia vaan suojelen. Tuohan on noiden mulkkujen ultimaatinen tarkoitus, etta kiusattu sekoaa ja tuhoutuu. Onneksi ajat ovat kuitenkin muuttumassa.
Ilkeilkäää niille rikkkaille älkäääkä muille luusereille.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että joku vastaa asiallisesti. Olen siis ihan joka päivä joutunut kestämään tätä ilkeilyä kotonani myös. Se ei lopu millään. Aika varmasti ainoa keino on muuttaa tosi kauas asumaan yksin johonkin ulkomaille .
Muuta! Sinun elämäsi. Ei se lopu, jos annat sen jatkua. Pakkaat kamat ja sanot: "Hasta La Vista!"
Olet itse itsesi suurin kiusaaja.
Vierailija kirjoitti:
Olet itse itsesi suurin kiusaaja.
? Eihän hän itseään dissannut
Et ole hyväksytty täällä, mene pois. Et ole myöskään turvassa tai saa sääliä meiltä. Olet itse ongelmasi aiheuttanut, joten poistu kitisemästä ja tee asialle jotain netin ulkopuolella.
Tiedän tunteen ja sairastuin kiusaamisen takia masikseen ja paniikkihäiriöön. Päätin itse muuttua samanlaiseksi k-pääksi jotta selviän. Lopulta mun psyykkeen viimeisetkin rippeet hajosivat ja jouduin hoitoon ja pillereille. Kadun syvästi sitä minkälainen ihminen olin peruskoulun 8-luokalta työelämän alkuvuosiin.
Tsemppiä, ei tätä maailmaa ole tehty empaattisille ihmisille :( Hoidossa ja terapiassa käyn yhä.