Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prisman kauppakassin asiakkaat!

Vierailija
07.04.2020 |

Kertokaa, miten olette onnistuneet tilaamaan noutopisteille kassit? Olen yrittänyt eri vrk aikoina, heti keskiyön jälkeen, jopa aamuyöllä, aamuisin... ne ovat aina täynnä sillä sekunnilla, kun uusi noutoaika on sinne ilmestynyt. Prismaan olen saanut tilattua noudon, mutta ikävää, kun pitää lainata auto sitä varten. Tämä ei siis ole valitusvirsi, olen onnellinen, että meillä on ylipäänsä ruokaa. Mutta onko jokin taikatemppu, jolla voi ennustaa, milloin vapaa noutoaika ilmestyisi nettiin? Eivätkä varmasti ilmesty samaan aikaan joka päivä, sillä olen niitä bongannut sieltä eri aikoihin. Tästä on tullutkin minulle lintubongausta vastaava harrastus näinä aikoina, enkä yhtään "lintua" ole vielä bongannut :D

P.S. kuulun riskiryhmään, siksi tämä on minulle tärkeä asia

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foodie on tosiaan aina tukossa! Ärsyttää oikein todella. Miksi eivät voi avata toimitusikkunoita kysynnän mukaan. Eikö niiden pitänyt saada apuvoimiksi suljettujen ravintoloiden henkilökuntaa? Missä se näkyy?

K: järjestelmä toimii kyllä paremmin ja aikoja saa helpommin, mutta pitkälle toimitukset menevät sielläkin. Tilasin yhden toimituksen pienemmästä K-marketista, mutta en ollut tyytyväinen tuotteiden tuoreuteen.

Vierailija
22/32 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ups

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halputus menee reisille jos palkataan lisää henkilökuntaa. Ja te lakkaatte ostamasta jos sitä helevetin oltermannia ei saa alle vitosella.

Vierailija
24/32 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut taksiyhtiöt myös tekevät tuota kauppakassipalvelua 20 eurolla.

Vierailija
25/32 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halputus menee reisille jos palkataan lisää henkilökuntaa. Ja te lakkaatte ostamasta jos sitä helevetin oltermannia ei saa alle vitosella.

Tuskin ei-oon myyminenkään kovin kannattavaa on. Tällä hetkellä vaikuttaisi siltä, että kysyntää kotikuljetukselle olisi moninkertaisesti enemmän kuin mihin kaupat (jostain ihmeellisestä syystä) kykenevät.

Vierailija
26/32 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun korona on muuttanut arkea nyt niin paljon, niin jääköhän jotkut näistä poikkeusolojen hommista ihmisille pysyväksi tavaksi. Esim. ruuan kotiinkuljetus, etäkokoukset töissä, yms. Mielenkiintoista nähdä. Jotkuthan näistä helpottavat tavallistakin arkea, vaikka nyt pakon sanelemana tietty ei tunnu niin kivalta.

Vierailija
27/32 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän on mahdollista, että odotin keskiyöhön, jotta uudet noutoajat ilmestyisivät ruudulle. Klo 23.59 niitä ei ollut. Klo 00.00, kun latasin sivun uudelleen, olivat ne tulleet, mutta niissä luki jo kaikissa "täynnä". Laitetaanko ne ajat sinne vain näön vuoksi, että vaikuttaisi siltä, että aikoja on jossain vaiheessa muka ollut? Lyö ällikällä tämä touhu.

Vierailija
28/32 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika varma, että syy siihen, miksi näitä aikoja ei löytynyt, oli se, ettei niitä koskaan ollutkaan. Sillä eilen illalla huomasin, että maanantaille oli tullut aikoja. Ne olivat kaikki vihreällä (tilaa on), ja ovat edelleen vihreällä - eli muka tähän asti kaikki iltaisin/öisin laitetut ajat olisi varattu sekunneissa ja sitten yhdessä yössä ihmiset olisivat lakanneet sen varausrumban. On kyllä höynäytetty olo. Miksei Prisma voinut vaan myöntää, että keskittävät nuo tilausajat noutoihin kaupasta sekä kotiinkuljetuksiin? Miksi on näön vuoksi laitettu tarjolle "tyhjiä" noutoaikoja näihin noutopisteisiin?

En siis yleensä ole mikään salaliittoteoreetikko, mutta nyt uskon, että näin on ollut asian laita. Tämä koskee kahta noutopistettä minun lähelläni. Ehkä muualla Suomessa nämä ovatkin toimineet? Turhaan silloin valvoin ja odotin, ja yritin tilata noutopisteeseen. No, nyt saa taas tilata, ja johan kauppaankin uskaltaa, joten ei sen puoleen. Ja löysinpä paremmin toimivan nettikaupan ruualle, kun ei Prismasta saanut keväällä sitä noutoaikaa millään. 

Kiitos ja kaunista kesää teille :) 

-ap

Vierailija
29/32 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmä sössi tuon verkkokauppa-asian täydellisesti kuluneena keväänä. Muutaman kerran yritin, koskaan ei ollut noutoaikoja edes Prismaan. Siirryin suosiolla täydellisesti toimineen K-ruoka -verkkokaupan asiakkaaksi. Lähimmästä K-Supermarketista sai noutoajan parhaimmillaan seuraavaksi päiväksi ja kaikki toimi loistavasti.

Joskus toukokuussa sitten S-ryhmä ilmoitteli, että noutoaikoja lisätty. Just joo, no se juna meni kyllä jo.

Vierailija
30/32 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkasin aikoinani halpuutusten perästä K-kaupasta Prismaan. Nyt tilannut K-supermarketista, aina saa priimaa, ja verkkokauppa-alusta vain niin paljon käyttäjäystävällisempi. Toki kalliimpi kauppa tuo K-supermarket kuin Prisma. 

Vierailija kirjoitti:

S-ryhmä sössi tuon verkkokauppa-asian täydellisesti kuluneena keväänä. Muutaman kerran yritin, koskaan ei ollut noutoaikoja edes Prismaan. Siirryin suosiolla täydellisesti toimineen K-ruoka -verkkokaupan asiakkaaksi. Lähimmästä K-Supermarketista sai noutoajan parhaimmillaan seuraavaksi päiväksi ja kaikki toimi loistavasti.

Joskus toukokuussa sitten S-ryhmä ilmoitteli, että noutoaikoja lisätty. Just joo, no se juna meni kyllä jo.

Vierailija
31/32 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se aika pitää varata ensin. Sitten voi rauhassa täydentää ostoskassiaan vaikka seuraavana päovänä. Jos jää valikoimaan, mitä ottaisi, pikatallentajat menevät edelle.

Vierailija
32/32 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan korona-aikana ihastuttu kotiinkuljetukseen, mutta nimenomaan K-kaupan. Se toimii hyvin. S-ryhmällä on paljon huonommin vaihtoehtoja asiassa, joten sitä ei olla alettu käyttää lainkaan. S-ryhmä missasi ison tilaisuuden tässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän