Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomanneet että ihmisillä on pinna todella kireällä nyt?

Vierailija
06.04.2020 |

Koronaepidemian takia, esim. työelämässä, lenkkipolulla jne syntyy konfliketja...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuo mikään ihme ole. Monella on monenmoista murhetta.

Vierailija
2/19 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin mieliala häilyy psykoosista paniikkiin ja hetken helpotusta saa kun nukahtaa ja on unessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi just samaa, kohtas tänään rattiraivoa.

Vierailija
4/19 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
5/19 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut.

Vierailija
6/19 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kotona tavallista leppoisampaa.

Vierailija
7/19 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut, päin vastoin mun mielestä ihmiset taas vaikuttavat rennoilta ja normaaleilta ainakin lenkkipoluilla. :)

Vierailija
8/19 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ainakin asiakkaat ovat olleet tavallista leppoisampia ja vastaanottavampia. Puhelimitse kun olen soitellut heille. *kopkop*

Vierailija
9/19 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan. Käyn kaupassa suojattuna. Kyllä joitakin tietysti kyrpii nähdä henkilö joka haluaa suojautua ja välittää itsestään. Se on tullut huomattua kaupassa käydessä.

Vierailija
10/19 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppojen kassat vaikuttavat jotenkin säikähtäneiltä. Johtuu ehkä siitä, että he vetäytyvät maksun aikana metrin taaksepäin.

Vierailija
11/19 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole huomannut. Tänään kävin kaupassa ja ihmiset olivat ihan normaalin oloisia, tosin pysyteltiin muutaman metrin etäisyydellä. Mun yrityksellä on enemmän töitä kuin normaalisti, en niin jouda miettimään, miten kukanenkin käyttäytyy. Mies tekee töitä kotona ja lapset opiskelee, ovat jo lukiolaisia/yliopistossa. Lenkillä näin naapurin, muutama sana siinä vaihdettiin, terveitä onneksi hekin, ikäihmisiä jo ovat. Täällä maalla ei niin kovin törmää ihmisiin, useimmiten olen lenkillä yksin, metsäpolkuja kun pääasiassa kuljen.

Vierailija
12/19 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppojen kassat vaikuttavat jotenkin säikähtäneiltä. Johtuu ehkä siitä, että he vetäytyvät maksun aikana metrin taaksepäin.

Ja alistetuilta.

Vierailija
13/19 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Nythän nimenomaan kuulemma työntekijätkin kertovat, että asiakkaat on niin mukavia. Eivät ole moiseen tottuneet 😂

Vierailija
14/19 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin pakitan kassalla taaksepäin asiakkaan maksaessa. En kyllä mitenkään säikähtäneenä.

Yritän vaan noudattaa turvaväliä niinkuin kaikkien muidenkin pitäisi.

Voin itsekin olla oireeton taudinkantaja, enkä halua asiakkaita sairastuttaa.

Vierailija
15/19 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä keskusteluforumeilla ne vasta vihasia onki

Vierailija
16/19 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin mieliala häilyy psykoosista paniikkiin ja hetken helpotusta saa kun nukahtaa ja on unessa.

Tämä oli hyvin kiteytetty, psykoosista paniikkiin.

Vierailija
17/19 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni on ihan päinvastainen. Vastaantulijat jopa hymyilevät. Töissä taas vitsaillaan ja nauretaan paljon enemmän kuin normaalisti. Tämä ehkä johtuu siitä, että kaikkien tehdessä nyt etätöitä työkavereiden merkitys yllättäen korostuukin ja päiväpalavereissa työkavereiden äänen kuuluminen onkin kiva eikä ärsyttävä juttu.

Vierailija
18/19 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri on jatkuvasti aivan hiilenä. Ei puhu kellekään, paiskoo ovia.

Kännipäissään päivittelee viikonloppuisin Facebookiin ihan pimeitä juttuja koronasta. On siis aivan paniikissa.

Viihdettä meille muille.

Vierailija
19/19 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eristäytyminen ja yksinolo ahdistaa ja kyllä se tässä alkaa pikkuhiljaa v*tuttamaan kun se on jo jatkunut viikkotolkulla ja kriisin päättymistä siirretään kokoajan hamaan tulevaisuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi