Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies antaisi lastensa nukkua sängyssämme

Vierailija
06.04.2020 |

Olemme onnellisessa suhteessa, miehellä kaksi kouluikäistä lasta. Ovat miehen luona viikon kuukausittain ja lomalla enemmänkin. Muuten menee kivasti, mutta mies antaa lasten nukkua parivuoteessamme. Jos heräävät yöllä tai aamulla ennen meitä, on miehen mukaan normaalia,että lapset tulevat viereen. Minusta tämä on huono juttu, koska voivat nukkua omissa sängyssään. Jos on asiaa,voivat tulla kertomaan, mutta viereen en heitä halua potkimaan unissaan ja viemään peittoa. Olenko itsekäs? Olen kyllä kuullut,että joissakin kodeissa ei ole lupa tulla makkariin lainkaan. Kuka nämä asiat päättää?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies päättää kasvattajana missä lapset nukkuvat.

Sinä voit nukkua ne harvat yöt sohvalla.

Vierailija
2/17 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häshtäg ydinperhe

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos saatte yhteisiä lapsia joku päivä, saavatko he tulla sänkyyn?

Se on keskustelun paikka. Ei teistä oikein voi kumpikaan yksinään päättää asiaa joka koskee molempia. Ja koskee myös lapsia.

Vierailija
4/17 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yhteinen koti,päättää aikuiset nukkumajärjestyksen. En minä aio pilata lomiani, että kukaan tulee sänkyyni häiriköimään.

Vierailija
5/17 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä saat kyllä ihan itse päättää, kuka sängyssäsi nukkuu. Jos mies haluaa nukkua lasten kanssa, hän voi hankkia toisen sängyn missä nukkuu lasten kanssa.

Vierailija
6/17 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen viikon aikana kun lapset ovat isällään niin ap ihan takuulla syöttää, vaatettaa, kuskaa, leikkii, puhaltaa pipit yms. eli kasvattaa lapsia. Hänen sanansa painaa tässä ihan yhtä paljon.

Mitä jos laitatte patjan lattialle jolle saa tulla? 

Vierailija
7/17 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästä lapsia sänkyyn enkä sohvalle. Lattialla tai omalla paikalla.

Vierailija
8/17 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies päättää. Sinä voi esittää mielipiteesi mutta mies päättää kuunteleeko sitä vai ei. Sinä päätät missä itse nukut.

Vierailija
9/17 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai ap nukkuu omassa sängyssään ja mies patjalla lattialla lastenhuoneessa ne harvat yöt.

Vierailija
10/17 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän pariskunnan elämä saa liikaa häiriintyä toisen lasten takia. Yöt pitää saada nukkua rauhassa. Töissä täytyy käydä ja yöt nukkua hyvin. Mikä on ongelma, jos koululaiset pelkää nukkua itsekseen? Aamulakin voivat viihdyttää itseään.

Vierailija
11/17 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä saat kyllä ihan itse päättää, kuka sängyssäsi nukkuu. Jos mies haluaa nukkua lasten kanssa, hän voi hankkia toisen sängyn missä nukkuu lasten kanssa.

Juuri näin. Mies hoitakoon vastuunsa. Yksi nainen jo kyllästynyt,joten virhettä ei pidä toistaa. Uusi puoliso nukkuu tietenkin omassa petissään.

Vierailija
12/17 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ap nukkuu omassa sängyssään ja mies patjalla lattialla lastenhuoneessa ne harvat yöt.

Mies voi päättää nukkua vaikka naapurin parisängyssä jos ei päätä nukkua mieluummin lattialla.

Vierailija
13/17 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies päättää. Sinä voi esittää mielipiteesi mutta mies päättää kuunteleeko sitä vai ei. Sinä päätät missä itse nukut.

Asunto on minun ja minä sanon että pennut ei sängyssä nuku.

Vierailija
14/17 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla on oma huone ja saavat olla siellä. Jos mies kaipaa yöllä heidän seuraansa,menköön lattialle makaamaan. Eihän ne minun luo tule ,vaan isän.

Vierailija
15/17 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on molemmilla omat makuuhuoneet, joten miehen lapset menee miehen sänkyyn köllöttelemään ja minä saan nukkua rauhassa.

Vierailija
16/17 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen viikon aikana kun lapset ovat isällään niin ap ihan takuulla syöttää, vaatettaa, kuskaa, leikkii, puhaltaa pipit yms. eli kasvattaa lapsia. Hänen sanansa painaa tässä ihan yhtä paljon.

Mitä jos laitatte patjan lattialle jolle saa tulla? 

Heillä on oma huone. Miksi pitäisi olla lattialla?

Vierailija
17/17 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asunto on minun ja minä sanon että pennut ei sängyssä nuku.

Eihän tuossa sitten mitään ongelmaa ole jos mies kuuntelee ja tottelee sinua. Harva kuitenkaan kovin kauaa viihtyy tossun alla vaan etsii ennen pitkää oman sängyn.