Korona-hössötys on 2000-luvun suurin huijaus.
Kuolleisuus jopa laskee tämän hössötyksen seurauksena.
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/99206b86-e319-4e18-b454-7f7ad7d3…
Aivan turhaan tuhottiin ihmisten talous ja sen myötä tulevaisuus
Kommentit (15)
Sulle on tänään MOT ohjelma illalla. Juuri sulle.
Kertoo oikeistopopulisteista ja valeuutisista
Ensin ilmasto-Greta huusi keuhkon täydeltä, että kaikkien muiden on kuoltava tai häneltä loppuu hengitysilma. Sitten se keksi valehdella, että se on sairastanut koronaa, mutta eipä saanut tyttö kaipaamansa huomiota, koska koko maailma on kyllästynyt siihen....
Oikeiston valeuutiset saa kovasti huomiota, koska sama tehdään vasemmiston valeuutisille?
Vierailija kirjoitti:
Sulle on tänään MOT ohjelma illalla. Juuri sulle.
Kertoo oikeistopopulisteista ja valeuutisista
Oikeiston syytä siis tämäkin. Yle on vajonnnut alas.
Jos meille yhä vaan valehdellaan syyskuun 11. päivän tapahtumista, mistäpä meille ei valehdeltaisi.
Täähän se ois. Pelolla on hyvä hallita. Kohta saadaan kaikille pakolliset rokotteet/mikrosirut jotka kertoo onko korona sairastettu. Ja lampaat kiirehtii vauhdilla ottamaan
Totta kai nyt tulee propagandaohjelma valeuutisista, jotta saadaan muistutettua jokaista, että oma ajattelu ei ole suotavaa vaan kaikki informaatio tulee ottaa pureskelematta vastaan muutamasta valitusta lähteestä.
Herätkää jo tajuamaan, että valtauutisetkin ovat tietynlaista propagandaa. Asiat esitetään tavalla, jolla saadaan ihmiset käyttäytymään halutulla tavalla.
Trolli taas vauhdissa vouhkaamassa ihmisten talouden tuhoamisista ja itsemurhista. Keksi uusia aiheita.
Vierailija kirjoitti:
Ensin ilmasto-Greta huusi keuhkon täydeltä, että kaikkien muiden on kuoltava tai häneltä loppuu hengitysilma. Sitten se keksi valehdella, että se on sairastanut koronaa, mutta eipä saanut tyttö kaipaamansa huomiota, koska koko maailma on kyllästynyt siihen....
Nythän Gretan pitäisi iloita miten lennot vähentyneet ja ihmisiä kuolee pois happea tuhlaamasta. Näytti todelliset karvansa ja agendan taustalla liiankin helposti. Taisivat vanhemmat saada jo tarvittavat miljoonat tililleen.
Kova ennuste. Tässä on kuitenkin vielä 980 vuotta lusimatta 2000-lukua.
Se oli huijaus,johon en osallistunut millään tavalla. En ottanut rokotteita,en käyttänyt maskeja ja en ole sairastunut edes tavalliseen flunssaan.
Lisään vielä,että en äänestä. Olen itse etsinyt aina työni ja pärjännyt. Täysin terve viisikymppinen olen.
ja nyt on saatu selville että korona oli virus jota kehitettiin USA:n bioase laboratorioissa, nämä kiellettiin 70-luvulla mutta otettiin uudelleen käyttöön myöhemmin ja kun niitä alettiin taas kyseenalaistaa Obama siirsi ne Kiinaan piiloon ja siellä kehitettiin sitten korona virus tarkoituksella. Fauci puolestaan oli koko ajan kehittämässä näitä bio aseita ja myös korona virusta varsinkin Obaman aikana jolloin he yhdessä toimien aloittivat bioaseiden laboratoriot Kiinassa.
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä,että en äänestä. Olen itse etsinyt aina työni ja pärjännyt. Täysin terve viisikymppinen olen.
Lopeta jo. Kukaan muu ei jaksa siitä kohkata. Siirry eteenpäin. Ei ketään kiinnosta sun valintas. Kaikilla on omissa asioissa tarpeeksi.
Se, jos Usassa ei enää ammuta päivittäin porukkaa tuutin täydeltä, ei vielä sano mitään muusta maailmasta. Siellähän lapset olivat vaan onnellisia, kun ei tarvitse mennä kouluun ja pelätä tulevansa ammutuksi.
Mene nuolemaan ovenkahvoja ja koskeutusnäyttöjä, jos ottaa hössötys hermoon.