Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahtaako Meilahden röntgeniin/labraan uskaltaa mennä vai ovatko minkälaisia koronapesiä?

Vierailija
06.04.2020 |

Ensi viikolle olisi aika niin röntgeniin kuin labraankin (Tullinpuomi), onko joku ihan nyt lähipäivinä käynyt, onko miten paljon porukkaa, onko minkäänlaisia varotoimia joilla vähennetään tartuntavaaraa ym.? Tai onko joku joka töissä ko. paikassa, minkälaiset kokemukset millainen tartuntariski on?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietoa/kokemusta?

Vierailija
2/7 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan ajasta jolloin olet menossa ja tuurista. Oletko riskiryhmää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa labraan aika niin ei tarvitse odotella. Tartuntariskiä on oikeasti kaikkialla eli joko jättää menemättä tai menee ja ottaa pienen riskin. 

Itse kävin viime viikolla Meilahdessa sairaalan puolella saamassa suonensisäisen lääkityksen.  

Vierailija
4/7 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin uskaltaa. Koronat hoidetaan muualla.

Järki käteen tietty, turvaväli ja mihinkään koskematta.

Vierailija
5/7 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varmaan ajasta jolloin olet menossa ja tuurista. Oletko riskiryhmää?

En ole riskiryhmää mutta perheessä kyllä parikin riskiryhmäläistä.

Vierailija
6/7 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varaa labraan aika niin ei tarvitse odotella. Tartuntariskiä on oikeasti kaikkialla eli joko jättää menemättä tai menee ja ottaa pienen riskin. 

Itse kävin viime viikolla Meilahdessa sairaalan puolella saamassa suonensisäisen lääkityksen.  

Aika on juu sekä labraan että röntgeniin. Ja näinhän se on että tartunnan riski on varmasti nyt jo Suomessakin kaikkialla mutta toki sairaalaa vielä enemmän paikkana miettii.  Millainen kokemus sinulla viime viikon reissusta, oliko jotain erityisiä varotoimia sairaalassa normaaliin verrattuna?

Vierailija
7/7 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin itse labrassa Itiksen Pörriäisessä. Menin 9 jälkeen ja olin ainoa asiakas. Näytteenottajalla oli maski. Kun lähdin niin tuli toinen asiakas. Minulla ei ollut aikaa. Lääkärikäynti hoituu puhelimessa.