Kehutko vanhempiasi ikinä tai kehuvatko aikuiset lapsesi sinua?
Kommentit (11)
Äitini ei muistaakseni ole kehunut minua milloinkaan. Hän kehuu lähinnä itse itseään. Isäni vastasi lapsuuden perheessäni lasten itsetunnon kasvatuksesta... hyvä isä 🙄
Vierailija kirjoitti:
Äitini ei muistaakseni ole kehunut minua milloinkaan. Hän kehuu lähinnä itse itseään. Isäni vastasi lapsuuden perheessäni lasten itsetunnon kasvatuksesta... hyvä isä 🙄
Kehutko isääsi?
Isää on hyvin rationaaalinen, syrjempäään vetäytyvää sortttia, eikä kehu aiheeetta. Äitini on enemmmän empaaattinen.
Miten vastaajat ovat ymmärtäneet noin väärin
Meillä on kehuttu ja kiitetty aina. Aihettakin on usein. Olen kiitollinen perheestäni. Osataan myös olla eri mieltä asioista, silloin myös puhutaan suoraan.
Kehun, kun aihetta. Alkoholisti äitini ei anna paljoa aihetta, mutta isäni kyllä kehuu välillä, kuinka hyvin olen asiani hoitanut.
Vierailija kirjoitti:
Kehun, kun aihetta. Alkoholisti äitini ei anna paljoa aihetta, mutta isäni kyllä kehuu välillä, kuinka hyvin olen asiani hoitanut.
Sori, piti kirjoittaa, että isäni kehuu ja minä häntä. On ollut nyt koronan aikana kiltisti kotona ja kuunnellut varoituksia. Isä on nyt 74v. äiti 68v.
Kyllä, niin lapseni kuin isäni. Äitini on kuollut, mutta häneltäkin kyllä riitti kehuja.
Ja tietysti minä heitä.
Kehun omaa äitiäni ja hänkin kehuu minua. Meillä on aina ollut lämpimät välit.
V