Iloitsen siitä, että Finnairin työntekijät on lomautettu
Se ylimielisyys ja muiden ihmisten pitäminen alempiarvoisena on laitettu jäihin edes hetkeksi. Ne p*rkeleet vielä pitivät itseään niin korvaamattomina.
Kommentit (21)
Ei kai nyt kaikkia Finnairin työntekijöitä ole lomautettu. Ja eiköhän siihen joukkoon mahdu iso määrä hyviä ihmisiä. Rauhaa ap!
Mä.en iloitse kenenkään lomautuksesta. Se kaikki on pois Suomen verotuloista ja kaikkien meidän perustarpeista ja turvallisuudesta kuten terveydenhoidosta, opetuksesta, infrasta, poliisista, puolustusvoimista... Lapsellista tuollainen lällättely ja oman oksan sahaaminen.
Kuulin tapauksesta, kun kaksi henkilöä oli ollut varaamassa lentoliput ( meno- paluu) hki- oulu juhannuksen aikaan, niin vastaus ollut , ettei ole tuolloin lentoja.
Ei lomautus ole kenellekkään ilo. En toivo sitä heille. Ikävää, jos toivotaan toisille ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Veturikuskit ne vasta ylpeitä on
Veturikuskit ajaa yleensä bemarilla
Eikö ap:lle auenneet ovet lentoemäntäkoulutukseen? No hyvä näin :)
Ap:n aloitus kertoo vain ja ainoastaan hänestä itsestään. Muuttuiko sinun elämäsi nyt paremmaksi kun mm. he ovat lomautettuna? Voin vakuuttaa että ei muutu, vaan tulee tapahtumaan päinvastoin.
Toivottovasti se finskin aspakin on lomautettu
Finnairin tip top tyylikkäät lentoemot pelastavat lomautuksenkin aikana ihmisiä, tällä kertaa maan pinnalla. Monella on hoitoalan työkokemusta joten useampi tuhat työntekijää on merkittävä lisä koronan vastaiseen taisteluun!
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/lomautetut-lentoemannat-hoitotoihin…
Mikä on katkeroituneen ap:n panos?
Toivottavasti muistavat treenata kotona, ettei unohdu. Kahvia? Teetä? Kahvia? Teetä?
Vierailija kirjoitti:
Eikö ap:lle auenneet ovet lentoemäntäkoulutukseen? No hyvä näin :)
En usko että siitä kyse, ei kaikki halua taivaalle tarjoilemaan ahtaisiin tiloihin. Finnairin työntekijät ovat olevinaan, kaikkihan sen tietää ja näkee. Nokka pystyssä menevät. Olen kyllä ihmetellyt että miksi, mistä moinen.
Tulin yhdellä viimeisistä kanarian lennoista ja purseri oli kyllä kuulutuksistaan päätellen aika hajalla...
Upeat ja edustavat lentoemot voisi menestyä seuralaispalvelubisneksessä.
Ajattele, paljonko lentäjät saavat tukea kotona makaamisesta. Vieläkö iloittset?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nyt kaikkia Finnairin työntekijöitä ole lomautettu. Ja eiköhän siihen joukkoon mahdu iso määrä hyviä ihmisiä. Rauhaa ap!
Minä olen ollut entisessä työssäni niiden ihmisten kanssa tekemisissä ja ne pitivät kyllä minua niin alhaiseen kastiin kuuluvana. Kauheaa kohtelua! Kenenkään muun lomautuksesta en iloitse.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Upeat ja edustavat lentoemot voisi menestyä seuralaispalvelubisneksessä.
Finnairin ylipainoiset mummokalkkunat ja edustavuus, voit valita vain toisen.
Työkkärissä on nykyään käytössä nöyryys- ja häpeärangaistukset...