Saako uuniluukun lasia millään puhtaaksi??
Apuva😵!! Siis se lasiluukun sisäpuoli pinttyneessä palaneessa p*skassa.
Kommentit (10)
Miten sieltä lasin välistä voi pestä?
Saako sen uunin luukun lasin irroitettua jotenkin?
Mä sain sen puhtaaksi sellaisella terällä mitä käytetään keraamisen lieden puhdistamiseen 😂
Mr.Muscle vaahto ja pari tuntia vaikutusaika. Välillä laitat lisää sitä vaahtoa ja karhealla sienellä pyörittelet. Ja meillä toisen lasin saa irti puhdistusta varten. Katso ohjekirjasta.
Vierailija kirjoitti:
Harry Potter heilauttaisi taikasauvaansa. Tavalliset ihmiset ruuvimeisseliä. Loitsun sijaan käyttäisin päättelykykyä, kuinka ne lasit ovat kiinni uuninovessa.
Vierailija kirjoitti:
Mun entisessä asunnossa sen lasin sai irti. Oli siis itse uuniluukku ja siinä kiinni suojalasi. Siinä oli pyöreät kiinnitys"ruuvit" joissa vako keskellä, pikkukolikolla sai ne kierrettyä auki.
Sellainen taikasieni. Ei niitä mitä shamaanit napsivat, vaan sellainen mitä siivoojat käyttävät.
Sillä lähtee.
Tiskiaineella ja vedellä onnistui helposti, kun viimeksi uunia pesin.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain sen puhtaaksi sellaisella terällä mitä käytetään keraamisen lieden puhdistamiseen 😂
Sama täällä, juuri tällä viikolla puhdistin!
Riippuu vähän lasista ja lian piintyneisyydestä, mutta kokeile ensin ihan uuninpuhdistusvaahdolla, anna vaikuttaa tunti tai pari. Varo hankaavia sieniä, esimerkiksi tuo ketjussa mainittu taikasieni on pehmeä, mutta tekee pientä naarmua.
Jos ei lähde vaahdolla ja rätillä, sitten vasta asteittain kovennat hankausta.
Se nimittäin vaan ON niin, että jos heti otat kovat ja karkeat hankaukset peliin, lasi on pian naarmuilla ja jatkossa siitä on sitäkin hankalampi saada rasvaa irti, se jumiintuu naarmuiseen pintaan.
Hinkkaamalla kostutetulla sokeripalalla.