Onko teillä jo kesälomat selvillä?
Oketteko jo sopineet työnantajan kanssa milloin pidätte kesälomat? Ihmettelen vain kun meillä ei ole ollut mitään puhetta koko asiasta ja kesäkuuhun enää pari kk.
Kommentit (18)
Alustavasti on, mutta voi olla, että lomautukset muuttavat koko paletin. Eipä tässä itsekään voi mitään suunnitelmia tehdä, joten sinänsä on sama milloin loma/lomautus on.
Ja lisäksi vaikuttaako Korona siihen milloin haluaisitte ne pitää?
T. ap
Vierailija kirjoitti:
Ei vielä. Olen töissä päiväkodissa eikä perheiltä ole vielä kysytty ensi kesän lomia. Eiköhän kysely tule pian jakoon.
Tietävätköhän vanhemmat edes tulevasta kesästä mitään tässä tilanteessa.. mietin vaan kuinka järkevää on kysellä tässä tilanteessa yhtään mitään. Ymmärrän että työntekijöiden lomia halutaan myös alkaa suunnittelemaan päiväkodissa, mutta jos virhemarginaali on korkea niin mitä se kysely hyödyttää? Toukokuun lopussa aikaisintaan kannattaa kysellä.
Ei vielä. Työnantaja on vihjaillut, että laittaa koko porukan samaan aikaan lomalle. Aiemmin lomatoivelistat on tullut viimeistään huhtikuun alussa, nyt ei ole kuulunut.
Syksyllä ajattelin pitää, jos tämä olisi siihen mennessä rauhoittunut. Toukokuun loma nyt perun, kun matkakin peruuntui.
Kesäkuussa ei varmaan kukaan halua pitää lomiaan, se on selvä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Itse haluaisin olla jo toukokuussa lomalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on kiinni, ei voi mennä baariin eikä ainakaan lähteä matkalle.
Pitäisin ihan mielelläni loman vaikka toukokuun puolivälistä kesäkuun puoliväliin. Jos en ole siihen mennessä sairastunut, voisin linnoittautua kotiin pahimman tautihuipun ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on kiinni, ei voi mennä baariin eikä ainakaan lähteä matkalle.
Ei haittaisi, olen introvertti.
Katsotaan Onko töitä silloin vai jagkuuko lomautus
Ei ole ja peruin talvilomankin jonka piti alkaa pääsiäisestä.
Ei ole, meillä saa nyt pitää lomia vaan erikoisluvalla, koska kaikkia tarvitaan töissä. Katsotaan jos kesäkuussa saataisiin lomat selvitettyä.
Ei, ja todellakin toivon, ettei tule mitään kesälomaa 😑
Kesä heinä ja elokuun käyn viikon töissä ja olen 3 viikkoa lomalla. Tosin saattaa se heinäkuun työviikko olla myös sairaslomaa.
Toukokuussa alettava pitää. Ihanaa.
Ei vielä. Olen töissä päiväkodissa eikä perheiltä ole vielä kysytty ensi kesän lomia. Eiköhän kysely tule pian jakoon.