Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhus tuli ihan kiinni kaupan kassajonossa, eikä siirtynyt taaksepäin vaikka pyysin

Vierailija
04.04.2020 |

Sanoin, että pitäis olla turvaväli, niin tuhahti vaan. Hetken päästä yskäisin hänen suuntaansa ja sanoin "hups". Sit vasta tajusi mennä taaksepäin. Mua ei oikeasti yskittänyt ja olen muuten ihan täysin oireeton enkä ole altistunut. Ellei hyvällä, niin pahalla sit...

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, vanhukset ovat yhtä ärsyttäviä kaikkialla tekivätpä mitä tahansa. 

Juurikin näin. Hyvin huudeltu sieltä perältä. Nämä stratifikaation suggestoimat stegosaurukset pitäisi päästää puoteihin vain tiettyinä kellonaikoina, kuten jo tehdäänkin. Mutta peräänkuuluttaisin vielä tiukemmin säädeltyjä asiakaskunta kohtaisia rajoituksia kauppaan ja siellä askarointiin.

Vierailija
62/72 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhuksilla on etuoikeus perseillä. Ainakin heidän mielestään.

V*tuttaa miten tämä sakki haukkuu, miten nykyajan nuoret käyttäytyvät huonosti vaikka itse ovat pahimmasta päästä.

Ja heillä on aina kiire. Todistin kerran apteekissa kun ruuhka-aikaan joku mummeli astui apteekkiin, ottaa vuoronumeron ja naama kääntyy norsun v*tuille, kun tajuaa että joku 8 asiakasta ennen häntä. Jupisee sitten toisen mummelin kanssa, miten ihmiset eivät ajattele että _heillä_ ei ole koko päivää aikaa. Kun edellinen asiakas lähti yhdeltä tiskiltä, ryntäsi tämä mummeli siihen vaikkei ollut hänen vuoronsa. Onneksi kassan henkilöstö peti jöötiä ja totesi, että herralla taisi olla seuraavana vuoro. Ilme oli vieläkin nyrtsempi tästä.

Jöötiä?

Jöötiä = kuria, järjestystä, u name it.

Saattaa muualla Suomessa meinata ihan muuta asiaa.

JÖÖTÄ

Ei jöötiä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhuksilla on etuoikeus perseillä. Ainakin heidän mielestään.

V*tuttaa miten tämä sakki haukkuu, miten nykyajan nuoret käyttäytyvät huonosti vaikka itse ovat pahimmasta päästä.

Ja heillä on aina kiire. Todistin kerran apteekissa kun ruuhka-aikaan joku mummeli astui apteekkiin, ottaa vuoronumeron ja naama kääntyy norsun v*tuille, kun tajuaa että joku 8 asiakasta ennen häntä. Jupisee sitten toisen mummelin kanssa, miten ihmiset eivät ajattele että _heillä_ ei ole koko päivää aikaa. Kun edellinen asiakas lähti yhdeltä tiskiltä, ryntäsi tämä mummeli siihen vaikkei ollut hänen vuoronsa. Onneksi kassan henkilöstö peti jöötiä ja totesi, että herralla taisi olla seuraavana vuoro. Ilme oli vieläkin nyrtsempi tästä.

Jöötiä?

Jöötiä = kuria, järjestystä, u name it.

Saattaa muualla Suomessa meinata ihan muuta asiaa.

JÖÖTÄ

Ei jöötiä :D

Saattaahan sitä toisinaan joutua jöötiäkin pidättämään varsinkin palveluammatissa ku ei vessaan ehdi poiketa.

Vierailija
64/72 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerät kehä kolmosen sisäpuolella asuvat eivät ymmärrä, että jööti voi tarkoittaa muualla Suomessa juuri sitä, mitä tuolla aiemmin sanottiin. Toki onhan kirjoittajalle voinut tulla kirjoitusvirhe, mitä helvettiä takerrutti pieneen sanaan?

Huomaa, että eristys muusta maasta sulattaa teidän pääkopat. Pistäkää päänne sinne pönttöön.

Vierailija
65/72 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerät kehä kolmosen sisäpuolella asuvat eivät ymmärrä, että jööti voi tarkoittaa muualla Suomessa juuri sitä, mitä tuolla aiemmin sanottiin. Toki onhan kirjoittajalle voinut tulla kirjoitusvirhe, mitä helvettiä takerrutti pieneen sanaan?

Huomaa, että eristys muusta maasta sulattaa teidän pääkopat. Pistäkää päänne sinne pönttöön.

Kyllä se jööti on ihan paska täällä Turussakin, eikä olla eristyksissä muusta maasta.

Vierailija
66/72 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on rohkaistuttava avaamaan suunsa.  Jos kassajonossa joku tunkee liian lähelle, nosta riittävän iso meteli. 

Olen myös melko vakuuttunut siitä, että hengityssuoja (vaikka itsetehty) auttaa varsinkin välimatkan pitämisessä. Jos oikein tehokkaan vaikutuksen haluaa, niin hengityssuoja ja jostain muovista kyhätty visiiri ovat nappivalinta. Plussana se, että kukaan ei tunnista. 

Vierailija
67/72 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut tavaksi kouraista liian lähelle tunkevaa joko tisseistä (jos nainen) tai haarovälistä (jos mies). Yleensä ottavat reilua etäisyyttä sen jälkeen.

Vierailija
68/72 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesse JJ James kirjoitti:

Olen ottanut tavaksi kouraista liian lähelle tunkevaa joko tisseistä (jos nainen) tai haarovälistä (jos mies). Yleensä ottavat reilua etäisyyttä sen jälkeen.

Kannattaa päästää samalla myös pari Uuno Turhapuro röhkäisyä ja sanoa kaskas kaskas, niin vaikutus on entistäkin taatumpi.

Vierailija
69/72 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää muualle jankkaamasta jostain yhdestä sanasta.

Vierailija
70/72 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jesse JJ James kirjoitti:

Kannattaa päästää samalla myös pari Uuno Turhapuro röhkäisyä ja sanoa kaskas kaskas, niin vaikutus on entistäkin taatumpi.

Erittäin hyvin sanottu siellä takana(?). Otan heti huomenna käyttöön.

Vierailija
71/72 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks vaan mut määkin naureskelin tolle "piti jöötiä"apteekissa siis kakkaa vai??:D kun sitähän se tarkoittaa, JÖÖN pitäminen (pitää jöötä)taas on kurin pitämistä, sitä vissiin kirjoittaja tarkoitti??

Vierailija
72/72 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeks vaan mut määkin naureskelin tolle "piti jöötiä"apteekissa siis kakkaa vai??:D kun sitähän se tarkoittaa, JÖÖN pitäminen (pitää jöötä)taas on kurin pitämistä, sitä vissiin kirjoittaja tarkoitti??

Ei saa nauraa, se on vakava paikka kun on kassalla hommissa ja asiakkaita on jonoksi asti ja joutuu jöötiä pitämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme